خانه / کفپوش گرانولی / تولید کننده کفپوش گرانولی دیوار

تولید کننده کفپوش گرانولی دیوار

یکی از بهترین کفپوش هایی که این روزها توسط مراکز معتبر تولید کننده ایران، به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه می گردد کفپوش گرانولی دیوار و کف می باشد که معمولاً از آنها برای پوشاندن فضاهای ورزشی استفاده می کنند. این محصول به نام های کفپوش ورزشی، ضربه گیر و پارکی نیز شناخته می شود. کفپوش گرانولی به خوبی بر روی زمین ثابت می شود، اما در برخی از موارد برای محکم شدن آن از چسب و پیچ نیز استفاده می شود.

تولید کننده کفپوش گرانولی دیوار

آشنایی با مهمترین کاربرد های کفپوش گرانولی

آشنایی با مهمترین کاربرد های کفپوش گرانولی معمولاً برای تولید کفپوش گرانولی از دانه های گرانول که از ذرات ریز پلیمری به دست آمده از بازیافت ضایعات پلاستیکی و لاستیکی تولید شده اند، استفاده می شود. این دانه ها با ترکیب لاستیک و چسب لاستیک صنعتی تولید شده و با استفاده از حرارت به شکل کفپوش در آمده و از آن برای پوشش دادن به دیوار و کف استفاده های فراوانی می شود.

و اما در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با این محصول، به کاربردهای کفپوش گرانولی اشاره می کنیم:

  • محیط های ورزشی
  • پارک 
  • حیاط
  • مهد کودک
  • حیاط مدرسه
  • استخر
  • باشگاه بدنسازی

در واقع می توان گفت این کفپوش ها دارای استحکام و ماندگاری بالایی بوده و محیط هایی که در معرض تردد زیاد قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش گرانولی نوعی امنیت با خود به همراه می آورد و موجب می شود که اگر کودکان و یا ورزشکاران بر روی آن زمین خوردند، هیچ گونه آسیبی به استخوان یا پوست قسمت های مختلف جسم آنها وارد نشود، چرا که شدت ضربه را گرفته و موجب کاهش آسیب می شوند.

مرکز خرید کفپوش گرانولی درجه یک

مرکز خرید کفپوش گرانولی درجه یک مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز خرید کفپوش گرانولی درجه یک در ایران بوده و این محصول را که دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشد، با قیمت بسیار ارزان و مناسب به مشتریان خویش ارائه می نماید.
از جمله مهمترین مزیت های این کفپوش در این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع تغییرات جوی دارد و حتی اگر برای مدت های طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار گیرند، باز هم کیفیت خود را از دست نداده و همچنان استحکام و دوام خود را حفظ می نمایند.
قابل ذکر است که کفپوش گرانولی در ضخامت های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتری تولید شده و ابعاد متداول آن نیز در اندازه ۵۰*۵۰ سانتی متر می باشد. همچنین رنگ های آن بسیار متنوع بوده و در واقع می توان گفت بر مبنای ویژگی های محیط مورد نظر طراحی و تولید می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

خرید کفپوش گرانولی مقاوم ارزان

امروزه، میزان خرید کفپوش گرانولی ارزان به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و اغلب افراد برای دریافت این محصولات از شیوه های اینترنتی استفاده می کنند زیرا در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید