خانه / کفپوش تاتامی / عرضه کفپوش تاتامی رزمی ورزشی

عرضه کفپوش تاتامی رزمی ورزشی

کفپوش همان طور که از نام آن پیدا است پوششی برای کف مکان های مختلف است و جنس و مشخصات آن بسته به محل استفاده متفاوت است. کفپوش ورزشی برای سالن های ورزشی و باشگاه ها استفاده می شود و کفپوش تاتامی ورزشی مناسب ترین  و بهترین نوع آن است.  عرضه کفپوش تاتامی رزمی ورزشی در ابعاد مختلف، کیفیت عالی و قیمت منصفانه در سایت فروش این کالا توسط عرضه کنندگان منصفی انجام می شود که به فکر سلامت وزرشکاران هستند.

عرضه کفپوش تاتامی رزمی ورزشی

همه چیز درباره کفپوش تاتامی ورزشی

همه چیز درباره کفپوش تاتامی ورزشی کفپوش تاتامی محصولی است به شکل قطعات پازل که از فوم فشرده بسیار محکم و مخصوصی تولید شده است و قطعات آن دقیقا مانند پازل کنار هم قرار گرفته و قفل هم می شوند. از ین رو نصب بسیار آسانی دارد. قطعات این کفپوش سطح عاج داری دارد و می توان از دو طرف آن استفاده کرد.

کفپوش تاتامی مناسب سالن های ورزشی و باشگاه های رزمی است و ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد. این محصول در عین مقاومت بسیار بالایی که نسبت به ضربه و فشار دارد، بسیار نرم و انعطاف پذیر است و خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری بالایی دارد، ورزشکاران هنگام انجام حرکات رزمی مختلف روی آن به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنند و در مواردی که به زمین بخورند اصلا آسیب نمی بینند، در واقع این کفپوش یک ضربه گیر صد در صد ایمن است. همچنین به راحتی می توان روی این کفپوش پا برهنه قدم زد و ورزش کرد.

کفپوش تاتامی رزمی ضد آب است و به راحتی قابل شست و شو است و سریع نیز خشک می شود، سطح عاج دار آن اجازه نمی دهد افراد هنگام خیس بودن کفپوش لیز بخورند.از لجاظ بهداشتی بودن نیز کاملا مورد تایید وزارت بهداشت است.

این کالا در ضخامت های مختلف، ابعاد گوناگون و رنگ های متنوع وجود دارد، نسبت به حرارت بسیار مقاوم است و عایق گرما است.

بازار بزرگ فروش انواع کفپوش تاتامی رزمی

بازار بزرگ فروش انواع کفپوش تاتامی رزمی کفپوش تاتامی رزمی انواع مختلفی دارد و ویژگی های بی نظیر و بسیار این کفپوش باعث شده است اکثر باشگاه ها و سالن های بدن سازی از این محصول برای افزایش ایمنی و سلامت افراد از آن استفاده کنند، بنابراین میزان تقاضای آن بالا است و از فروش خوبی برخوردار است.

بازار بزرگ فروش کفپوش تاتامی رزمی انواع مختلف این محصول را در کیفیت عالی و قیمت استثنایی و باور نکردنی در سایت معتبر فروش کفپوش ورزشی عرضه می کند. فعالان این حوزه در بازار کفپوش، این کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه  در این سایت ارائه می دهند و به سراسر کشور ارسال دارند. 

برای خرید می توانید به سایت مربوطه رجوع کنید و سفارش دهید تا در اسرع وقت در مکان مورد نظر تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید