خانه / تاتامی / سایت خرید تاتامی باشگاهی

سایت خرید تاتامی باشگاهی

سایت خرید تاتامی باشگاهی سعی می کنند تا با ارائه بهترین کفپوش ها تمامی مشتریان خود را راضی نگهدارند. با توجه به اینکه در باشگاه احتمال آسیب دیدن بازیکنان در حین تمرین وجود دارد، تاتامی باشگاهی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید سعی شود از نوع باکیفیت و درجه یک انتخاب شود.

کفپوش تاتامی باشگاهی

سایت خرید تاتامی باشگاهی

کفپوش های باشگاهی باید به گونه ای باشند که از بازیکنان در برابر ضربه های شدید و حملات سنگین حفاظت کند و مانع آسیب رسیدن به آنها شود.

کفپوش های باشگاهی در گونه های مختلفی تولید و عرضه می شود که در ادامه نام می بریم:

کفپوش ورزشی پی وی سی
کفپوش ورزشی گرانولی
کفپوش ورزشی تاتامی

با توجه به قیمت کفپوش ورزشی پی وی سی و کفپوش ورزشی گرانولی بهترین گزینه کفپوش ورزشی تاتامی میباشد.

یکی از اصلی ترین ویژگی این کفپوش های تاتامی ورزشی، آج دار بودن هر دو سطح آن می باشد که همین امر موجب جلوگیری از سر خوردن و لغزش تاتامی روی زمین و همچنین جلوگیری از لغزش ورزشکار روی تاتامی می شود.

در صورتی که یک سطح تاتامی ورزشی مخدوش شود می توان از سمت دیگر آن هم استفاده کرد.

ابعاد کفپوش تاتامی ورزشی

سایت خرید تاتامی باشگاهی

این کفپوش های تاتامی ورزشی با توجه به نوع ورزش و محیط نصب دارای ابعاد متفاوتی هستند که در زیر اشاره می کنیم:

در ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰
در ابعاد ۲۰۰ در ۲۰۰

همچنین در ضخامت های ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر هم تولید می شوند.

هرچه ضخامت تاتامی بیشتر باشد قیمت تمام شده آن نیز بیشتر است به همین جهت تاتامی ورزشی با قطر ۲۰ میلی متر دارای مشتری بیشتری می باشد.

اما باید توجه کنیم که برای رشته های سنگینی مانند بوکس و جود و تکواندو حتما باید ضخامت تاتامی بالاتر از ۴۰ میلی متر باشد، تا تاتامی خریداری شده بتواند مانع آسیب دیدن ورزشکار بشود. ولی برای ورزشهای سبک یا اماکنی که ورزش های صبح گاهی انجام می شود همان ضخامت های کم هم مناسب می باشد.

سایت خرید تاتامی باشگاهی

عرضه این نوع از کفپوش های تاتامی  همانند دیگر نمونه های کفپوش تاتامی از طریق دفاتر فروش کارخانه های و مراکز فروش لوازم و تجهیزات ورزشی و همچنین از طریق سایت های عامل فروش این محصولات انجام میشود.

در زمان خرید باید به این نکته توجه کنیم که در صورت خرید به صورت عمده و هم از طریق سایت های عامل فروش خود کارخانه تولید کننده و حذف واسطه های فروش می توانیم رقم قابل توجهی صرفه جویی کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی

مطلب پیشنهادی

فروشگاه محصولات تشک تاتامی

تشک تاتامی یکی از با کیفیت ترین تشک هایی است که امروزه به بازار عرضه می‌شود و در ابعاد گوناگون و استاندارد شده می باشد و همه افراد می‌توانند، از نمونه استفاده ک

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید