خانه / کفپوش تاتامی / قیمت کفپوش تاتامی ورزشی رزمی

قیمت کفپوش تاتامی ورزشی رزمی

به گونه ای از کفپوش ها که از مواد مصنوعی EVA به شکل پازل تولید می شوند، کفپوش تاتامی گفته می شود. این کفپوش از ویژگی های خوبی برخوردار است به همین دلیل صاحبان سالن ها و باشگاه های ورزشی از تاتامی به عنوان کفپوش استفاده می کنند. امروزه قیمت کفپوش تاتامی رزمی به روش های مختلفی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

قیمت کفپوش تاتامی ورزشی رزمی

ویژگی های کفپوش تاتامی درجه یک

ویژگی های کفپوش تاتامی درجه یک نوع کفپوش در هنر های رزمی بسیار مهم است؛ از این رو تمرینات ورزش های رزمی باید در مکان های مناسب انجام شوند. مکانی که بی خطر و دارای کف مناسب باشد تا فرد رزمی کار در حین انجام تمرینات سُر نخورد و کمترین فشار به پاهایش وارد شود.

کفپوش تاتامی یکی از مناسب ترین و بهترین کفپوش ها برای کف باشگاه ها می باشد. تاتامی به شکل مربع های پازلی طراحی شده( کاشی های در هم تنیده شده) که با کنار هم قرار دادن به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به هیچ گونه چسب برای نصب آن نمی باشد.

طراحی پازل گونه کفپوش تاتامی سبب شده تا در در صورت معیوب شدن قسمتی از کفپوش، بتوان به آسانی و با صرف کمترین هزینه فقط قسمت معیوب تاتامی را تعمیر کرد.

ضد لغزش، ضربه پذیر بودن، ایمن بودن، مقاوم بودن در برابر ساییدگی و طول عمر بالا را می توان از ویژگی های کفپوش تاتامی درجه یک دانست.

کفپوش های رزمی تاتامی تقریبا همگی دارای ضخامت های یکسانی می باشند، اما از لحاظ تراکم با یکدیگر متفاوت می باشند.

مرکز فروش بهترین کفپوش تاتامی رزمی

مرکز فروش بهترین کفپوش تاتامی رزمی طراحی منحصر به فرد و مصرف مواد اولیه مرغوب در تولید کفپوش تاتامی سبب شده تا هنگامی که فرد رزمی کار با زمین برخورد کند کمترین آسیب و جراحت را ببیند که این عامل سبب شده تاتامی مورد تایید سازمان بهداشت و سلامت قرار بگیرد.

مرکز فروش بهترین کفپوش تاتامی رزمی این محصول را در رنگ بندی های متنوع و با ضخامت های مختلف در معرض خرید متقاضیان قرار می دهد.

مرکز فوق سعی می کند تا روش های جدیدی برای ارائه تاتامی به متقاضیان ایجاد کند تا همه ی متقاضیان کفپوش تاتامی چه در داخل کشور و چه در خارج، به آسانی به این تشک دسترسی داشته باشند و به آسانی بتوانند تشک تاتامی را خریداری کنند.

مرکز فروش کفپوش تاتامی رزمی در ابتدا بازار های داغ محصول خود را پیدا کرده است و با ارائه ی صحیح کفپوش های تاتامی توانسته علاوه بر رفع نیاز متقاضیان، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ارائه ی صحیح محصول و تلاش برای جلب رضایت مشتریان را می توان دو عامل کلیدی دانست که این مرکز عرضه با رعایت آن ها توانسته میزان فروش خود را افزایش دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید