خانه / کفپوش تاتامی / قیمت انواع کفپوش ورزشی تاتامی

قیمت انواع کفپوش ورزشی تاتامی

کفپوش ورزشی تاتامی که تاتامی نیز نامیده می شوند، در اصل معنی چین خورده و انباشته شده دارند. آنها به طور تصادفی به ورزش های رزمی نسبت داده نشده اند، زیرا تاتامی تاتامی همیشه یکی از عناصر مشخص خانه های ژاپنی بوده است. از این حصیرهای تاتامی همیشه برای پوشاندن کف اتاق های اصلی خانه های ژاپنی استفاده شده است. مجموعه ما اقدام به عرضه ارزان قیمت کفپوش ورزشی تاتامی در انواع مختلف نموده است.

قیمت انواع کفپوش ورزشی تاتامی

میزان ضخامت کفپوش ورزشی تاتامی

میزان ضخامت کفپوش ورزشی تاتامی معمولاً تاتامی هایی در حدود ۹۰ سانتی متر x 180 xm x 5 سانتی متر داریم. ابعاد آنها کاملاً قابل توجه است. این اندازه ثابت است، آنها همیشه از آنجا همان اندازه را دارند تا زمانی که از آنها برای اندازه گیری اتاقها با آنها استفاده شود. از این رو، اتاق های ساختمان های سنتی ژاپن در ضرب های ۹۰ سانتی متری ساخته شده اند.

چیدمان تاتامی ها به طور کلی به ۲ روش انجام می شود که به شرح زیر است:

  • روش اول: این روش قرار دادن تاتامی ها این است که آنها را به صورت عمودی یا افقی به هم متصل کرده و چیزی شبیه شبکه های غیر مربعی شکل دهید.
  • روش دوم: آنها با استفاده از نوارهای موازی در یک جهت واحد قرار می گیرند.

این دو روش معمول قرار دادن تاتامی است. به طور معمول، در اتاق ها صحبت از اتاق هایی با “۸ تاتامی” معمول است. اما آنچه بیش از هر چیز به ما علاقه مند است چگونگی تشک های تاتامی در ورزش های رزمی است. به عنوان مثال، برای کاراته، استاندارد جهانی فدراسیون کاراته یک ورق پلی اتیلن سلول بسته ۱۰ میلی متر در ۱۰۰۰ میلی متر در ۱ است. در حال حاضر، شما با تخته های حصیر تمرین می کنید. آنها موارد معمولي هستند كه همیشه در سالن هاي بدنسازي و مراکز ورزشی، كه در آن ورزش هاي رزمي انجام مي شود، ديده مي شوند.

فروش انواع کفپوش ورزشی تاتامی

فروش انواع کفپوش ورزشی تاتامی امروزه و با توجه به نیاز بازار مجموعه ما اقدام به فروش کفپوش ورزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری نموده است. تاتامی های پر مصرف هستند. قوانین زیادی وجود دارد که بر تعداد و قرارگیری تاتامی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، باید بدانید که نباید آنها را به صورت شبکه ای قرار داد. همچنین نباید ۳ یا ۴ گوشه تشک در هر یک از نقاط با هم منطبق شوند.
برای آموزش هیچ استانداردی برای ابعاد یا توزیع رنگ وجود ندارد. حصیر های تاتامی به طور کلی به رنگ های آبی و قرمز یا سبز و قرمز هستند. حصیرهای تاتامی همیشه اندازه و شکل یکسانی دارند. اتاق های ژاپنی معمولاً برای حصیر گذاری تاتامی آماده هستند. بگذارید بگوییم که اندازه اتاق ها با توجه به تعداد تاتامی که در آنها جای می گیرد داده می شود. چادرها به طور کلی برای اندازه گیری ۵٫۵ تشک طراحی شده اند. و اتاق های چای حدود ۴٫۵ تشک دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید