خانه / تاتامی / خرید عمده تاتامی کاراته

خرید عمده تاتامی کاراته

ورزش های رزمی صدها سال با ما بوده اند. آنها بیشتر بر اساس نگرش، سبک زندگی است. به همین دلیل است که ما معتقدیم پشت هر طبقه باید داستانی باشد. با استفاده از تاتامی کاراته (TATAMI) کفپوش یا در اصطلاح خاک ایده آل برای تمرین ورزشهای رزمی مانند کاراته، جودو، تکواندو، آیکیدو، هاپکیدو، جیو جیتسو و کونگ فو خواهید داشت. خرید تاتامی کاراته عمده از طریق مجموعه ما امکان پذیر است.

خرید عمده تاتامی کاراته

موارد کاربرد تاتامی کاراته

موارد کاربرد تاتامی کاراته در تمرینات رزمی تأثیرات بسیاری بر زمین وجود دارد. به همین دلیل یک کف ضروری است که در برابر انواع سقوط مقاومت کند و آسیب دیدگی بدن را به حداقل برساند. TATAMI با جدیدترین فناوری و بهترین مواد موجود در بازار تولید شده و از تراكم و سختی آن می كاهد. در نتیجه کف ورزش های رزمی با بالاترین میزان جذب می شود که احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می رساند. TATAMI یک سیستم کفپوش هوا (Air Flooring) را ارائه می دهد که از میلیون ها ریز حباب هوا تشکیل شده است. این هوا به عنوان یک عایق حرارتی طبیعی عمل می کند بنابراین کف بسیار زودتر از دیگران به دمای گرم می رسد. به لطف این حباب های میکرو هوا، TATAMI نیز بسیار راحت و با لمس نرم و دلپذیری از سوختگی پوست ناشی از حرکات سریع جلوگیری می کند.

فناوری کفپوش هوایی TATAMI اجازه می دهد تقریباً به نصف میزان مصرف انرژی هنگام انجام فعالیت بدنی کاهش یابد. این پیشرفت به نام بازگشت انرژی، بازگشت انرژی را در هر حرکت فراهم می کند که به تدریج بازیابی می شود. در ابتدا تاتامی های کاراته را با پارچه ای کاهی درست می کردند، هرچه زمان می گذشت، این رنگ ها به یک رنگ استاندارد تبدیل می شدند و مواد بسیار شبیه به هم بودند، نه بگوییم همان تشک های ژیمناستیک. با ادامه کار با تکامل این عنصر مهم کاراته، نتیجه نهایی فعلی قطعات سبک پازل است که از یک ماده پلی کربنات پیچیده با رنگهای مختلف ساخته شده است، اگرچه معمولاً رنگهای غالب در تاتامی های کاراته قرمز و آبی هستند.

فروشنده عمده تاتامی کاراته

فروشنده عمده تاتامی کاراته مجموعه ما فروشنده تاتامی کاراته عمده در بازار ایران است. دلایل متعددی برای به دست آوردن تاتامی کاراته وجود دارد، یکی از دلایل اساسی اهمیت استفاده از آن برای مشخص کردن محدوده منطقه جنگی، چه در یک تمرین روزانه یا در یک تورنمنت رسمی است. کاراته یا همانطور که بسیاری آن را “ورزشهای رزمی” می نامند، همچنان به عنوان یکی از فعالیتهای بدنی مورد علاقه عموم مردم، نه تنها کودکان و جوانان بلکه افراد بزرگسال متوسط ​​است. محدودیتهایی که یک تاتامی کاراته می پوشاند ممکن است متفاوت باشد، در مورد مسابقات رسمی، این ممکن است بسته به رده، یا به سادگی سبک ورزشهای رزمی که انجام می شود، متفاوت باشد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک ۱۰ میل

تاتامی از انواع کفپوش می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده است. فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک 10 میل توسط بهترین برنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید