خانه / کفپوش تاتامی / مرکز فروش کفپوش تاتامی ۱۰ میل

مرکز فروش کفپوش تاتامی ۱۰ میل

بهترین و نرم ترین وسیله و ابزار برای پوشاندن سطوح سخت مانند مکان های بازی کودکان در پارک ها و یا برای حفظ سلامت کودکان خردسال در مهد کودک ها استفاده از انواع کفپوش تاتامی بسیار مرغوب است. مرکز فروش انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل را که کفپوشی بسیار نرم و منعطف و دارای استحکام بسیار بالایی است را در اختیار تمام متقاضیان این کالا قرار داده است.

مرکز فروش کفپوش تاتامی 10 میل

مشخصات انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

مشخصات انواع کفپوش تاتامی 10 میل برای پوشش دادن به تمام زمین های سخت مانند کفپوش هایی مانند آسفالت در اکثر پارک ها و یا سطح و کف مهد های کودک و یا تمام اماکن ورزشی می توان از انواع کفپوش های تاتامی ۱۰ میل با خاطری آسوده استفاده کرد این کالا سبب نرمی بخشید به محیط بازی کودکان و ورزشکاران شده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کند.

کفپوش های تاتامی از انواع فوم های بسیار ضخیم تولید شده و در انواع رنگ بندی وجود داشته و دور تا دور آن با برش هایی ویژه آماده شده که با قرار دادن تکه های آن در کنار هم، در هم جفت شده و بسیار محکم در کنار هم قرار گرفته و مانند یک جورچین می توان از انواع رنگ های شاد آن برای تمام مکان های ذکر شده استفاده کرد.

انواع کفپوش تاتامی کفپوش هایی بسیار ایمن با نصبی بسیار راحت و سریع هستند که از نرمی و در عین حال استحکامی خاص برخوردار است این کالا در دو طرف دارای برجستگی هایی خاص است که مانع سر خوردن کودک و ورزشکار شده و در واقع از سلامت او محافظت می کند.

فروشنده انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

فروشنده انواع کفپوش تاتامی 10 میل تولید کننده انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل را از بهترین انواع فوم های نرم قابل انعطاف و پرز دار در انواع رنگ بندی های شاد تولید کرده و انواع این کالا را در تمام مراکز فروش معتبر در تمام کشور توزیع و پخش کرده تا این محصول عالی و با کیفیت در اختیار تمام متقاضیان قرار داده شود.

فروشنده کفپوش تاتامی نرم و منعطف را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار داده و شما می توانید از فروش کفپوش تاتامی با قیمتی متعادل استفاده و کالا را خریداری فرمایید.

برای تهیه انواع کفپوش تاتامی بهتر است به سایت های تعبیه شده در اینترنت مراجعه کرده و با اختصاص زمانی کوتاه و بدون خروج از منزل و یا محل کار خود از انواع اندازه و رنگ بندی این محصول مطلع و در صورت لزوم به صورت جزئی و یا عمده و کلی حتی زیر قیمت ارائه شده بازار ثبت سفارش و خریداری فرمایید و از خرید مناسب خود لذت ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید