خانه / تاتامی / مرکز تولید انواع تاتامی

مرکز تولید انواع تاتامی

انواع تاتامی به واسطه کاربرد های فراوانش در اماکن ورزشی و تفریحی، مورد توجه ویژه ای قرار دارد بنابراین مراکز متعددی در حال تولید تاتامی در کیفیت،رنگ و طرح های مختلف می باشند.معمولا تاتامی های درجه یک در باشگاه های ورزشی و تاتامی های درجه دو در منازل و مهد کودک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

خصوصیات تاتامی رزمی چیست؟

انواع تاتامی

تاتامی رزمی مستقیم با سلامت ورزشکاران در ارتباط است بنابراین عدم کیفیت آن باعث ضرر های سنگینی خواهد شد. تاتامی استفاده شده در باشگاه ها به طور قطع باید در بالاترین کیفیت باشد و از ویژگی های زیر را نیز بهره ببرد.

تراکم و چگالی بسیار بالا
عمر و ماندگاری بسیار طولانی
ایمنی و عدم آسیب دیدگی ورزشکاران در هنگام انجام حرکات ورزشی
ضد آب بودن و عدم آسیب پذیری در برابر شست و شو

لازم به ذکر است که معمولا در باشگاه های ورزشی از تاتامی با رنگ آبی روشن استفاده می شود.

قیمت و مرکز تولید کفپوش تاتامی

قیمت کفپوش تاتامی با توجه به کیفیتف ضخامت، ابعاد و …. متفاوت است. مراکز تولید کفپوش تاتامی حتما باید دارای گواهینامه استاندارد باشند و از تکنولوژی های روز دنیا نیز بهره ببرند.

معمولا تاتامی در ابعاد یک متر در یک متر با قیمت ۵۵ هزار تومان، در ابعاد پنجاه سانتی متر در پنجاه سانتی متر با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می شود.

البته با افزایش ضخامت هر تاتامی، قیمت آن ها تا ۸۵ هزار تومان نیز افزایش می یابد.

ضخامت تاتامی معمولا بین ۲۰ تا ۴۰ میلی متر است.

تولید انواع تاتامی

انواع تاتامی

در دهه ای که گذشت کشور ما ایران در تولید انواع تاتامی اعم از ورزشی و خانگی پیشرفت چشمگیری داشته است.

بهترین مواد اولیه در ساخت تاتامی فوم Eva است و استفاده از مواد اولیه های دیگر کیفیت تاتامی را کاهش می دهد.تاتامی به گونه ای طراحی می شود که کمترین آلودگی را به خود جذب کند و به راحتی شست و شو شود.اگر آسیب جدی به تاتامی وارد شود امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید تعویض گردد.نصب تاتامی بسیار راحت است.چون در قطعات پازلی شکل تولید می شود و به راحتی با کنار هم قرار گرفتن نصب می گردد.

لازم به ذکر است که انبار کردن تاتامی کار صحیحی نیست ولی درصورت لزوم الزاما باید محیط انبار کاملا خشک بوده و گرمای محیط در حد معمول باشد.تاتامی تولید شده به هیچ عنوان نباید زیاد نازک یا زیاد سفت باشد که در هر دو صورت موجب آسیب دیدگی های جدی خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی

مطلب پیشنهادی

فروشگاه محصولات تشک تاتامی

تشک تاتامی یکی از با کیفیت ترین تشک هایی است که امروزه به بازار عرضه می‌شود و در ابعاد گوناگون و استاندارد شده می باشد و همه افراد می‌توانند، از نمونه استفاده ک

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید