خانه / کفپوش گرانولی / لیست قیمت کفپوش گرانولی در بازار تهران

لیست قیمت کفپوش گرانولی در بازار تهران

لیست قیمت کفپوش گرانولی به عوامل متعددی بستگی دارد که در تولید کفپوش دخیل هستند. مواد اولیه تولید کفپوش، لاستیک های مستعمل و فرسوده هستند که پس از عملیات پاکسازی سیم و الیاف تبدیل به گرانول لاستیکی می شود و با استفاده از این گرانول ها، چسب و رنگ، کفپوش تولید می گردد. در سال های اخیر به علت گرانی لاستیک اتومبیل و کمبود لاستیک های مستعمل همچنین افزایش قیمت چسب و رنگ، قیمت کفپوش گرانولی نیز افزایش داشته است. مهمترین عامل تأثیر گذار بر قیمت کفپوش گرانولی، درجه پاکسازی، خلوص و کیفیت گرانول، نوع و مقدار چسب و جنس رنگ به کار برده شده می باشد. لیست قیمت کفپوش گرانولی در بازار تهران متفاوت است و دلیل این اختلاف قیمت، کیفیت مواد به کار برده شده توسط کارخانه های تولید کفپوش است.

لیست قیمت کفپوش گرانولی در بازار تهران

مرجع خرید کفپوش گرانول پارکی

مرجع خرید کفپوش گرانول پارکیکفپوش گرانول در انواع مختلف، از جمله محصولات ثانویه ای است که از بازیافت
لاستیک اتومبیل تولید می شود و به این دلیل که مواد اولیه ارزان قیمتی در
تولید آن به کار می رود، نسبت به محصولات با کارآیی مشابه، بسیار ارزان تر و
مقرون به صرفه تر است.

کفپوش گرانول پارکی در فضاهای سبز و بیشتر محیط هایی که برای فعالیت و بازی کودکان در نظر گرفته می
شود مورد استفاده قرار می گیرد، به همین جهت کیفیت و دوام این نوع کفپوش بسیار مهم است، دلیل استفاده از این نوع  کفپوش این است که در هنگام بروز خطر باعث کنترل و مهار فشار وارد شده بر کودکان می شود و کف محیط بازی کودکان که پوشیده از کفپوش گرانول است حتی در هنگام بر زمین خوردن کودکان خطری را متوجه آنان نمی کند.

هر چه خلوص و کیفیت گرانول مورد استفاده برای تولید کفپوش پارکی بیشتر باشد، ایمنی کفپوش بالاتر است، زیرا در گرانول های درجه پایین و بی کیفیت تر کم و بیش نقاط تیز سیم های فلزی وجود دارد که در حین استفاده کودک می تواند خطرساز باشد.

مرجع خرید کفپوش گرانول پارکی، تولید کنندگان این محصول می باشند. خریدار انواع کفپوش، برای اطمینان از کیفیت، استعلام قیمت و نوع مناسب کفپوش گرانول بهتر است بصورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده مشاوره گرفته و سپس کفپوش گرانول مورد نظر خود را در قیمت مناسب و بصورت عمده خرید نماید.

بهترین تولید کننده کفپوش های باشگاهی

 در چند سال اخیر  کفپوش گرانول باشگاهی مورد توجه  بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است، زیرا علاوه بر زیبایی و عایق بودن کفپوش های گرانولی ، ضامن ایمنی بدن ورزشکار نیز می باشد.

در ورزش های وزنه برداری و رزمی که نیاز به کف ارتجاعی و انعطاف پذیر برای جلو گیری از وارد شدن ضربه و تضمین ایمنی ورزشکاران می باشد، بهترین گزینه کفپوش های گرانول باشگاهی است. در این ورزشگاه ها از کفپوش گرانولی۲۰ میلی متر که دارای شیارهای چهارخانه است و خاصیت الاستیکی دارد استفاده می شود.

ضخامت های متداول کفپوش های گرانول در باشگاه های ورزشی شامل موارد زیر است:

  • کفپوش گرانول باشگاه ۲۰ میلی متر
  • کفپوش گرانولی باشگاه ۲۳ میلی متر
  • کفپوش گرانولی باشگاه ۲۵ میلی متر

کفپوش باشگاهی در رنگ های متنوع تولید می شود و این رنگ بندی علاوه بر ایجاد محیطی زیبا، در مرز بندی باشگاه نیز کاربرد دارد و قسمت های مختلف باشگاه از نظر نوع ورزش را از یک دیگر تفکیک می کند، به عنوان مثال چند ردیف از یک رنگ می تواند نشان دهنده محل نوعی ورزش مثلا کشتی باشد.

در ورزشگاه ها استفاده از کفپوش گرانولی رولی به دلیل قیمت مناسب تر و نصب آسان تر از کفپوش های پازلی متداول تر است. مسلما کیفیت یک کالا از گزینه های اساسی انتخاب آن است به صورتی که یک محصول بدون کیفیت کارایی لازم را نخواهد داشت. کیفیت کفپوش گرانول وابسته به نوع چسب، مرغوبیت رنگ و کیفیت پودر گرانول استفاده شده می باشد.

بهترین تولید کننده کفپوش های باشگاهی، کارخانه هایی هستند که لاستیک های مستعمل را بطور دقیق پاکسازی کرده و عاری از هرگونه فلز و زائده های خطرساز می کنند و گرانول های درجه یک جهت تولید کفپوش را آماده می سازند.

برای خرید کفپوش گرانولی باشگاهی، ضخامت و رنگ آن بهتر است با کارشناسان فروش مشاوره کرده و بهترین و مناسبت ترین کفپوش را خریداری نمود.

عرضه مستقیم کفپوش تاتامی تابان

عرضه مستقیم کفپوش تاتامی تابانکفپوش تاتامی با استفاده از فوم نرم تولید می شود و بسیار نرم و منعطف است و در مکان هایی که به یک پوشش ایمن و قابل انعطاف نیاز باشد استفاده می شود.این کفپوش دارای ویژگی های زیادی می باشد از جمله:

  • نصب آسان و سریع
  • قابل حمل بودن
  • سبک و دارای وزن مناسب
  • قابل شستشو بودن
  • ضربه گیری مناسب
  • قیمت ارزان
  • ایمنی بالا

شرکت بازرگانی تابان دارای سابقه طولانی در حوزه فروش انواع کفپوش فومی از جمله تاتامی می باشد. محصولات این مجموعه با بالاترین درجه کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه ها تولید و به بازار عرضه می شود.

تولید کفپوش تاتامی در این شرکت زیر نظر متخصصین کارآزموده و با بهترین مواد اولیه و استانداردهای جهانی در رنگ های مختلف تولید می شود. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات برای جلب رضایت مشتریان همواره مد نظر این شرکت بوده است.

کارشناسان شرکت تابان برای مشاوره و پاسخگویی به خریداران همیشه آماده هستند تا در امر خرید راهنمای آنان باشند، خرید مستقیم و ارسال سریع و آسان از دیگر ویژگی های این شرکت است.

تولید کفپوش تابان گامی بلند در جهت رفاه حال مصرف کنندگان داخلی و زمینه مناسبی برای صادرات محصولات این شرکت می باشد.

سفارش عمده کفپوش گرانولی لاسیکی یزد

شرکت تولید کننده کفپوش در یزد با استفاده از لاستیک های مرغوب، کفپوش گرانولی و فومی تولید می کند که از کیفیت بسیار خوب و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و مصرف کنندگان این محصول به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن از کفپوش گرانولی این شرکت استقبال فوق العاده ای کرده اند.

تمامی محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در تولید، ضامن سلامت و ایمنی محصولات خود می‌باشد.

برای سفارش عمده کفپوش گرانول لاسیکی یزد می توان با کارشناسان و مشاورین این شرکت مشورت کرده و نوع محصول را با توجه به مکان و کاربردی که مد نظر است، در کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب خریداری نمود. امکان خرید مستقیم و حذف واسطه‌ها کمک می‌کند محصولات ارائه شده با حداقل قیمت به مشتریان عرضه گردد.

 این شرکت همواره در دسترس خریداران می باشد تا با  ثبت سفارش آسان محصول خریداری شده را در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

شرکت پخش کفپوش گرانولی رولی ارزان

کفپوش ها از جمله وسایل و تجهیزات ضروری برای استفاده در مکان ها و محیط های مختلف هستند که در انواع جنس ها و مدل ها تولید می شوند.کفپوش گرانولی رولی جزو بهترین و

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید