خانه / کفپوش رولی فومی مهدکودک / قیمت عمده کفپوش رولی فومی مهدکودک

قیمت عمده کفپوش رولی فومی مهدکودک

این روزها بیشتر والدین به علت داشتن شغل و نبودن در خانه ناچار هستند تا کودکان خود را برای ساعاتی از روز به مهدکودک ها بفرستند و پیدا کردن یک مهدکودک خوب و دارای استاندارد های ایمنی و بهداشتی  بالا تبدیل به مهمترین دغدغه ذهنی والدین شده است.

به همین علت لازم است که مهد های کودک مجهز به کفپوش های ایمنی شوند و به این منظور میتوانند از طریق سایت های فروش از قیمت کفپوش رولی مهدکودک و طرح های مختلف آن آگاه شده و اقدام به تهیه و نصب آنها نمایند.

قیمت عمده کفپوش رولی فومی مهدکودک

قیمت کفپوش تاتامی مهدکودک با کیفیت بالا

قیمت کفپوش تاتامی مهدکودک با کیفیت بالامحیط های بازی کودکان می باید از ایمنی بسیار خوبی برخوردار باشد  به سبب اینکه معمولاً بچه ها در معرض آسیب های ناشی از پرت شدن و یا افتادن در هنگام بازی قرار می گیرند.

مهد های کودک به سبب تراکم بالای بچه ها و نزدیکی آنها به هم در زمان زیاد،  دارای ضریب بالاتری از خطر قرار دارند و لذا مکان های بازی بچه ها نباید دارای زمین سخت و لبه های تیز و پرتگاه باشد. 

همچنین کودکان از نظر بهداشتی نیز بسیار حساس و آسیب پذیرند و در محیط های شلوغ و بسته میتوانند در اثر انتقال میکروب ها و انواع ویروس ها به سرعت بیمار شوند.

همه این موارد منجر شده تا مقررات و قوانین کامل و سخت گیرانه ای برای شروع به کار یک مهدکودک وضع گردد. تا سلامت کودکان حفظ شده و از خطرات جدی برای آنها جلوگیری شود.

بدین منظور برای اتاقهای بازی کودکان اقدام به تولید کفپوش مهدکودک کرده اند که دارای خاصیت الاستیکی هستند تا با گرفتن ضربه های ناشی از افتادن به کودک آسیبی وارد نشود. این کفپوشها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و لذا رشد میکروب ها و قارچ های بیماری زا در آنها ناممکن خواهد بود و همچنین برای حفظ بهداشت محیط می توانند آنها را به راحتی و سرعت با محلول های شستشو و ضد عفونی کننده تمیز نمایند تا عوامل بیماری زا از سطح آنها حذف گردد.

کفپوش های فوم،  ایمن و قابل استفاده در کف اتاق های بازی مهدهای کودک بوده و از جنس فوم های فشرده و نرم بدون هیچ برآمدگی و تیزی در سطح و لبه ها می باشند و در دو نوع زیر ارائه می گردند.

  • تاتامی با حاشیه های پازل مانند در ابعاد یک در یک متر
  • رولی در عرض های حدود یک متر و طول متغییر

مدل تاتامی آن بیشتر برای کف مورد بهره برداری قرار می گیرد هرچند که این مدل را میتوان بر روی دیواره ها نیز نسب نمود.

در مدل کفپوش تاتامی کودک ، چهار طرف بلوک فوم به صورت برشهای پازلی در هم رونده طراحی شده تا بتوان به سادگی آنها را در کنار هم قرار داده و محکم نمود تا در نهایت کفپوش های در هم رفته مثل یک قالب کلی در جای خود قرار گرفته و سفت و محکم شوند.

 قیمت کفپوش پازلی اتاق کودک را بر اساس مساحتی که اشغال کرده اند با واحد متر مربع محاسبه می کنند.

برای خرید این کفپوش ها بهتر است که از سایت فروش کفپوش فوم مهدکودک بازدید کرده با انواع مختلف آن از نظر جنس، طرح و رنگ آشنا شده و آنگاه با کمک درگاه های آنلاین فروش اقدام به خرید نمود.

تولید و پخش کفپوش و دیوارپوش فومی مهدکودک

برای پوشش دیوار ها و کف اتاقهای بازی کودکان در مهد های کودک میتوان از کفپوش ها و دیوار پوش های فوم رولی استفاده نمود این مدل ها دارای ابعادی با عرض یک تا ۲ متر و در طول های ۲۰ تا ۶۰ متر و ضخامت های یک تا ۳ سانتیمتری در مدل های مختلف به فروش می رسند.

برخلاف مدل تاتامی که نسب ساده و آسانی دارد برای نصب مدل های رولی بهتر است از یک نصاب وارد کمک گرفته شود تا بتواند تمامی برآمدگی ها و انحنا های روی دیوارهای محل نصب را به خوبی پوشش دهد.

برای نصب این کفپوش ها و دیوار پوش های رولی معمولاً از چسب استفاده می شود و قبل از انجام نصب باید دیواره ها تمیز شود تا عمل چسبیدن با دقت و استحکام انجام گیرد.

دیوار پوش ها و زمین پوش های فوم رولی بدین علت که اکثراً برای مهد ها و اتاق های بازی کودکان ساخته می شوند لذا دارای رنگ های متنوع و شاد بوده و در روی آنها از طرح های کارتونی و یا آموزشی مثل حروف الفبا استفاده می شود تا بدین ترتیب محیط بازی بچه ها شاد و زیبا باشد.

مرجع خرید و فروش انواع کفپوش مهدکودک

مرجع خرید و فروش انواع کفپوش مهدکودکبرای خرید یک کفپوش زیبا و استاندارد جهت اتاق های بازی مهدکودک ها بهتر است که ابتدا با مراجعه به سایت فروش کفپوش های فوم مهدکودک از انواع مختلف این کفپوش ها و ابعاد و جنس آنها مطلع گردیده و با بررسی محلی که قرار است عمل نصب کفپوش در آنجا انجام گیرد متراژ مورد نیاز از کفپوش را محاسبه کرده و سپس طرح های درون سایت را مرور کرده و یکی را انتخاب نمایید و سپس با ثبت سفارش خرید می توانید کفپوش را به سادگی در محل مشخص شده تحویل بگیرید و عمل نصب را آغاز نمایید.

جهت انجام یک خرید خوب و مطمئن دقت کنید که حتماً  هنگام خرید از درگاه ها و سایت های اینترنتی از سایتی عمل خرید خود را انجام دهید که آن سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد تا اطمینان بیابید که در معرض حمله حکرها قرار نخواهید گرفت و همچنین جنس خریداری شده شما دقیقاً منطبق با درخواست شما و انتخابتان بوده و همچنین قیمت آن نیز با توجه به خرید از وارد کننده اصلی و یا تولید کننده اصلی کالا حتماً بهترین و ارزان ترین قیمت بوده باشد.

عرضه کفپوش رولی در اصفهان

کفپوش ها برای اجرا در داخل ساختمان ها از موادی مثل سنگ، سرامیک، چوب و PVC درست می شوند که پی وی سی ها سبک بوده و از نظر قیمت بسیار کمتر از کفپوشهای دیگر می باشند.

کفپوش های پی وی سی با دو ضخامت ۲ و ۳ سانتی متری تولید می گردند که مدل ۲ سانتی متری آن برای منازل مسکونی مناسب می باشد چون رفت و آمد در آنجا کم است و مدل با ضخامت ۳ سانتی متری برای محل های کار و اداره ها با تردد زیاد خوب است.

این کفپوش ها آنتی باکتریال و بهداشتی بوده در مقابل شستشو با مواد شوینده قلیایی و اسیدی مقاوم هستند.

جهت خرید کفپوش های رولی در اصفهان می توانید وارد سایت فروش کفپوش رولی در اصفهان شده از آنجا انواع کفپوش های موجود را دیده و مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده و با ورود به درگاه پرداخت فروشگاه آنلاین اقدام به ثبت سفارش و خرید کفپوش مورد نظر نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید