خانه / کفپوش رولی مهد کودک / فروش بهترین کفپوش رولی مهدکودک در اصفهان

فروش بهترین کفپوش رولی مهدکودک در اصفهان

کفپوش های رولی ساخته شده از مواد غیر قابل بازیافت می باشد. این محصول همچنین بسیار بادوام و مقاوم بوده و برای مناطق مسکونی، تجاری و ورزشی و همچنین مهدکودک ها بسیار مناسب است. کفپوش رولی قابل شستشو است. این کفپوش در رنگ ها و طرح های متنوعی از جمله طرح های لکه ای، چوبی و سنگی ارائه می شود. برای فروش کفپوش رولی مهدکودک باید خریداران مربوطه را بشناسید زیرا کفپوش رولی در این مورد کاربرد زیادی دارد.

فروش بهترین کفپوش رولی مهدکودک در اصفهان

ارائه مستقیم کفپوش رولی اتاق کودک

ارائه مستقیم کفپوش رولی اتاق کودککفپوش های رولی یکی از محبوب ترین انواع کفپوش موجود در بازار در مقایسه با سایر کفپوش ها مانند کفپوش های چوبی می باشد که این به دلیل ویژگی های آن از جمله قیمت ارزان تر، دوام بالا و سهولت استفاده است. نصب و راه اندازی آن ها نیز آسان است.

کفپوش رولی در دهه ۱۹۳۰ اختراع شد و برای اولین بار در سال های پس از جنگ جهانی دوم بر دنیای معماری تأثیر گذاشت. در دهه ۵۰، کفپوش رولی رقیب اصلی سایر کفپوش های چوبی، تمام مزایای آن را به دست آورد. اگرچه کفپوش رولی برای نگهداری و ماندگاری آسان است اما دارای معایبی است.

از جمله مضرات کفپوش رولی تأثیر قابل توجهی از بوم شناسی آن در محیط های شخصی و جهانی است. مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت کفپوش می توانند باعث خروج گازهای سمی پس از نصب شوند. نصب این کفپوش می تواند مواد شیمیایی فرار را به داخل خانه رها کند که می تواند منجر به مشکلات تنفسی، سوزش چشم یا اثرات تنگی نفس و آسم می شود.

میزان گاز آزاد شده از سطح کف به ترکیب شیمیایی و ماندگاری کف آن بستگی دارد، زیرا بیشتر این گازهای سمی در اوایل رخ می دهند. کفپوش ایرانی می تواند بسیار با کیفیت تر و یا حتی بیشتر شبیه به کفپوش های رولی خارجی باشد. خرید کفپوش رولی شیک می تواند زیبایی خاصی به مهدکودک شما ببخشد و کار شما را با اهمیت تر جلوه دهد.

خرید عمده کفپوش های طرح دار

خرید عمده ی انواع کفپوش طرح دار به صرفه تر است. بهترین کفپوش رولی مهدکودک را می توانید در طرح های مختلف خریداری کنید. کفپوش رولی تخریب پذیر نیست و به طور طبیعی برای مدت کوتاهی در محیط حل نمی شود. همچنین، این کفپوش به ندرت بازیافت می شود. به این معنی که مواد کفپوش قدیمی و فرسوده اغلب به فضایی برای دفن آن نیاز دارند.

همچنین، در طی مراحل ساخت کفپوش رولی، منابع طبیعی غیر قابل تجدید مانند نفت و گاز طبیعی مصرف می شود. کفپوش رولی با کیفیت بالا نیز بادوام خواهد بود. در حالی که مواد با کیفیت پایین مستعد پارگی و شکاف هستند. متأسفانه، این کفپوش را نمی توان از کف زمین بلند کرد.

بنابراین در صورت آسیب دیدن، باید از کف خارج شده و با کف دیگری که نصب آن راحت تر از کف کاشی است، جایگزین کنید. اگرچه کفپوش عموماً مقاوم در برابر لکه است، ممکن است در معرض لاستیک رنگ طبیعی را تغییر دهد.

فرش هایی که دارای حاشیه های پلاستیکی هستند یا پاشنه هایی که روی زمین می پوشند، می توانند باعث واکنش شیمیایی در اجزای کفپوش شوند، که می تواند آن ها را تغییر رنگ دهد. هرچه ضخامت کفپوش بالاتر باشد، مقاومت در برابر ضربه آن بیشتر می شود و دوام آن نیز طولانی تر است.

این محصول با توجه به ویژگی های خاص خود مانند مقاومت در برابر ضربه بالا، انعطاف پذیری بالا، رنگ های خاص و شیک، سطح ثابت و شفاف، بدون ساینده و صاف، ضد آب و نور در برابر نور با کیفیت خاص است. مواد به کار رفته در این کفپوش و تفاوت عمده آن با محصولات مشابه، آن را متمایز می کند.

قیمت روز کفپوش رولی پازلی اتاق کودک

قیمت روز کفپوش رولی پازلی اتاق کودکقیمت انواع کفپوش بسته به عواملی با هم تفاوت دارد. در گذشته های نه چندان دور، خانواده های ایرانی کف های خود را با تعداد زیادی فرش رنگارنگ پوشانده بودند و طبق معمول، جنس یا کیفیت فرش اهمیتی نداشت. با پیشرفت علم در زمینه های مختلف و راحتی زندگی، برخی از محصولات مانند کفپوش از همیشه اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

امروزه بورس کفپوش رولی از رونق خوبی برخوردار است. سنگ، موزائیک، سرامیک، فرش، کفپوش پلاستیکی و پارکت محبوب ترین انواع کفپوش در ایران است. اما اخیراً انواع جدیدتری از کفپوش ها معرفی و عرضه شده اند که علاوه بر ظاهر مزایای خاص خود را نیز دارند. فرآیند کفپوش رولی شامل ۴ مرحله است:

  • بهسازی
  • تمیز کردن 
  • نصب کفپوش
  • کف سازی

در مواردی که سطح اولیه قابل توجه است، قبل از هر کار نیاز به زیر سازی وجود دارد. از آن جایی که کف هر اتاق یا فضایی در معرض رطوبت قرار دارد، توصیه می شود ترکیب سیمان، پودر سنگ و چسب بتن را سیمان کنید.

این مخلوط، که توسط آب شل شده و به اندازه کافی بزرگ است، باید توسط یک اسپاتول صاف در دو جهت عمود برداشته شود تا هرگونه وضعیتی از بین برود. برخی از آن ها از چسب چوب برای کف استفاده می کنند که در طولانی مدت به دلیل رطوبت کف موثر نیست. قبل از ساخت نهایی، منافذ عمیق تر با ملات ماسه ای و سیمانی احیا می شوند.

بورس بهترین دیوارپوش ساخت ترکیه

قیمت فوم دیوارپوش رولی بسیار مناسب است. ترکیه نیز از کشور هایی است که بهترین دیوارپوش ها را در طرح های متنوع تولید می کند. رعایت قوانین ایمنی هنگام نصب کفپوش رولی بسیار مهم است. چسب فوری پتانسیل زیادی برای اشتعال پذیری دارد.

از طرف دیگر، گاز تعلیق شده از چسب برای نصب خطرناک است. بنابراین، در هنگام نصب، اول از هر چیز باید از تردد در فضای باز خودداری کنید و از سیگار کشیدن و هرگونه فعالیت گرمایشی (برای تسریع در خشک شدن چسب) خودداری کنید.

نصب کفپوش نیز به روش های مختلفی انجام می شود از جمله ی لوزه، آجر، معرق و …خاک رس یکی از روش های نصب است. هر یک از این روش ها نوع خاصی از کاربردهای زیبایی شناختی، فنی و معماری را دارند. از کفپوش ها در مصارف زیر استفاده می کند:

  • کفپوش اتاق کودک در خانه
  • کفپوش مهدکودک
  • فرش برای کودکان و نوجوانان
  • زمین تفریحی و فضای بازی کودکان
  • کفپوش سالن مدرسه

این کفپوش محصولی بسیار با کیفیت و با نظارت متخصصان این حرفه و مطابق با علم روز تولید می شود. قیمت این محصول به دلیل مفید بودن و فواید آن بسیار پایین تر از مقدار واقعی آن است. برای خرید این کفپوش های با کیفیت و صادراتی با کیفیت بالا می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

با توجه به کیفیت این کفپوش و موادی که از بالاترین و سالم ترین مواد انتخاب شده اند، قیمت این کالای با ارزش بسیار عالی است. این محصول با توجه به ضخامت و ضریب ضخامت قیمت گذاری می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید