خانه / مت یوگا / فروشگاه آنلاین مت یوگا در انواع مدل و رنگ بندی

فروشگاه آنلاین مت یوگا در انواع مدل و رنگ بندی

یکی از راه های سلامتی بدن هر شخص در زندگی او ورزش کردن به صورت روزانه و با حرکات صحیح می باشد.

اما ذهن انسان نیز بر اثر مشغله ها و مشکلاتی که در طول روز برای فرد اتفاق می افتند دچار خستگی می شود و گاهی با کمی استراحت و خواب نیز به حالت قبل بر نمی گردد. 

همانطور که می دانید یکی از راه هایی که باعث آرامش ذهن افراد می شود ورزش یوگا است که یک ورزش حرکتی ذهنی برای بدن می باشد و ریشه در فرهنگ هندو ها دارد. 

در این مقاله قرار است به بررسی محصولات فروشگاه مت یوگا و زیرانداز های ورزشی و قیمت های فوق العاده مناسب آن بپردازیم زیرا که این محصولات باعث راحتی بیشتر شما در هنگام انجام ورزش یوگا می شوند.

فروشگاه آنلاین مت یوگا در انواع مدل و رنگ بندی

قیمت بهترین مت یوگا و ایروبیک

قیمت بهترین مت یوگا و ایروبیکیوگا منشا هندی داشته و در آن ورزش هایی برای کنترل تنفس، برگرداندن تمرکز، کاهش استرس روزانه افراد در سر کار انجام می شود و راهی بسیار کارآمد برای رسیدن به آرامش است و حرکت های این ورزش به گونه ایست که می توان به راحتی در خانه نیز آن ها را انجام داد.

در ورزش هایی مانند یوگا و ایروبیک بدن ورزشکار در ارتباط مستقیم با زمین ورزشگاه یا خانه بوده و ممکن است دچار آلودگی های بسیاری شود و علاوه بر این که این ورزش های مفید را انجام می دهید اما دچار بیماری هایی شوید که آرامش حاصله از این ورزش ها را از بین ببرند.

همچنان که می دانید در انجام همه ی ورزش ها ممکن است به بدن و عضلات و اندام های شخص در اثر برخورد با سطح سخت زمین آسیب وارد شود و شخص ورزشکار دچار مصدومیت های گاه سطحی و گاه جبران ناپذیری شود. 

از این جهت و به علت محبوبیت ورزش یوگا و علت های گفته شده در بالا، امروزه محصولات گوناگونی برای راحتی و امنیت بیشتر در این ورزش وارد بازار های ورزشی شده است. 

یکی از این محصولات ذکر شده برای راحتی و امنیت بیشتر ورزش یوگا، انواع مت ها و زیرانداز های ورزشی می باشند که هم به علت نرمی و لطافت آن ها از برخورد بدن با زمین جلوگیری کرده و مانع آسیب به شخص (مانند آسیب به مچ پا، زانو، دست) می شوند و هم جلوی رسیدن آلودگی ها به بدن ورزشکار را می گیرند. 

مت یوگا یک وسیله ضروری برای این ورزش است و باید از کیفیت مناسبی و قابل قبولی برخوردار باشد.

کیفیت و مرغوبیت این محصول به عواملی بستگی داشته که در زیر به بیان آن ها پرداخته ایم: 

  • نرمی 
  • وزن وراحتی حمل و نقل
  • بهداشتی بودن و قابلیت شستشو
  • ضخامت (میزان ضخامت استاندارد ۶ الی ۸ میلی متر است.) 
  • ابعاد 
  • جنس و مواد تشکیل دهنده آن 
  • سازگاری محصول تولیدی با محیط زیست 

در اینجا به معرفی فروشگاهی می پردازیم که بهترین مت یوگا با بالاترین و مرغوب ترین کیفیت را برای ویژگی های خاص این ورزش به بازار عرضه می کند و همچنین انواع مت یوگا طرح دار، مت یوگا تاشو (حمل و نقل بسیار آسان)، مت هایی در اندازه های متفاوت و رنگ های گوناگون و زیبا را با تضمین اصالت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

خرید آنلاین و سریع مت یوگا با کیفیت

برای خرید مت یوگا ارزان و البته با کیفیت بالا گاهی باید ساعات زیادی را از خانه خارج شوید و پشت ترافیک های سنگین و هوای آلوده بمانید و باعث خستگی خود شوید و در نتیجه شاید حتی نتوانید کالایی با کیفیت مورد نظر خود را بیابید. 

همچنین برای خرید این محصول باید به نکات و مسائل زیر دقت شود: 

  • در ابتدا باید توجه شود که محصولی که قرار است خریداری شود دارای جنسی نباشد که سبب بروز حساسیت در شخص شود. 
  • کالای مورد نظر دارای وزن مناسبی باشد که استاندارد وزن یک مت یوگا ۲ کیلو گرم است و بیش از این وزن مت مناسبی نیست. 
  • چسبندگی مناسب داشته و هنگام انجام حرکات ورزشی از روی زمین لیز نخورد. 
  • و در آخر باید گفت این کالا می بایست از ضخامت مناسب و استاندارد برخوردار باشد (که قطری بین ۶ الی ۸ میلی متر می باشد) زیرا اگر از این ضخامت کمتر باشد در انجام حرکات کششی سبب آسیب دیدگی بدن شخص مانند آسیب به زانو ها می شود و اگر ضخامت آن زیادتر از حد استاندارد باشد در اجرای برخی حرکات ورزشی باعث بر هم خوردن تعادل ورزشکار می شود و مناسب نیست. 

در اینجا شما میتوانید به صورت آنلاین انواع مت یوگا با مرغوبیت ایده آل و رنگ های بسیار زیبا و قیمت های باور نکردنی و همچنین ابعاد مورد نظر و کاملا بهداشتی را به راحتی با بهترین قیمت این محصول نسبت به فروشگاه های دیگر خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را درب منزل تحویل بگیرید. 

فروشگاه اینترنتی بهترین برندهای مت یوگا

فروشگاه اینترنتی بهترین برندهای مت یوگابرای ورزش یوگا بهتر است بهترین برند های مت و زیرانداز یوگا را تهیه فرمایید که البته می توانید برای ورزش های دیگر مانند پیلاتس و ایروبیک نیز از آن ها استفاده کنید. 

برند های موجود برای فروش آنلاین دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و از ضخامت مناسبی هم برخوردارند و همچنین از جنس های مرغوبی مانند EVA، PVC، TPE، TP،PER ساخته شده اند که کاملا مناسب حرکات مختلف ورزشی هستند و هر کدام بر اساس مواد تشکیل دهنده، کیفیت های مختلفی دارند که شامل: قابلیت شستشو، حمل و نقل و … می باشند. 

شما می توانید بر اساس نیاز خود هر کدام را انتخاب کرده و به راحتی و بدون خارج شدن از خانه آن ها را خریداری کنید. 

فروش انواع مت یوگا در اندازه های مختلف

در انتخاب مت ها باید طول و عرض آن ها در نظر گرفته شده و متناسب با فیزیک بدن شخص یعنی قد و عرض بدن باشند. 

یک مت مناسب هر شخص باید به گونه ای باشد که با دراز کشیدن شخص روی آن از هر دو طرف بدن او ۱۵ سانتی متر با عرض تشک فاصله داشته باشد و فضای بسیار مناسبی را برای انجام حرکات در اختیار شما قرار دهد. 

اندازه زیرانداز و مت یوگا هم برای هر شخص متفاوت است و هر شخص متناسب با قد و عرض بدن خود می تواند هر مت یوگا با هر اندازه و ابعادی که نیاز دارد به صورت آنلاین به راحتی انتخاب و خریداری کند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

عرضه کننده مت یوگا

عرضه کننده مت یوگا مرغوب

این مرکز فروش عرضه کننده مت یوگا در رنگ و طرح های متنوع می باشد …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید