خانه / قیمت کفپوش تاتامی رزمی فدراسیونی

قیمت کفپوش تاتامی رزمی فدراسیونی

برای امنیت جان ورزشکاران همه فدراسیون های ورزشی باید به تاتامی مجهز باشند این تاتامی ها با قیمت های متنوعی به فروش می رسند. قیمت کفپوش تاتامی رزمی فدراسیونی کاملا متغیر است زیرا دارای ابعادی مختلفی است و مدل های آنها با هم فرق دارند.

جنس مواد اولیه به کار رفته در این محصول نیز با هم متفاوت است و در قیمت گذاری بر روی این کالا اثر مستقیم دارد.برای خرید این کفپوش ها با بهترین قیمت می توانید از سایت ما آن را خریداری نمایید.

قیمت کفپوش تاتامی رزمی فدراسیونی

معرفی انواع کفپوش تاتامی فدراسیونی

معرفی انواع کفپوش تاتامی فدراسیونی فدراسیون های ورزشی همگی دارای تاتامی های مخصوصی دارند و متناسب با ورزشی که انجام می گیرد با هم فرق دارند و بزرگ و کوچک بودن آنها با هم متغیر است. این محصول مانند یک جورچین در کنار هم چیده می شود و معمولا رنگ بندی های مختلفی دارند اما نوع رنگ یکنواختی نیز دارند. 

برخی از این تاتامی ها از فوم ساخته شده اند که مناسب برای هر نوع ورزشی است و ابعاد آنها معمولا یک متر در یک متر است اما ضخامت این کالا متغیر است و چیزی بین دو سانت تا پنج سانت می باشد که هر چقدر ضخامت بالایی داشته باشد انعطاف پذیری بالاتر و نرمی بیشتری دارد و حتی ضربه گیری آن نیز بالا می باشد.

از دیگر مواد اولیه به کار رفته در این محصول EVA می باشد که در صد بسیاری از این مواد استفاده شده که مقاومت کار را بالا می برد و از حوادث احتمالی پیشگیری می کند. طرح های این کالا نیز با هم فرق دارد که به معرفی انواع کفپوش تاتامی می پردازیم.

  • تاتامی طرح پارکت 
  • تاتامی فوم 
  • تاتامی عروسک دار
  • تاتامی رو کش دار 

این کالا را به راحتی در کنار هم قرار می دهند و بعد از پایان ورزش جمع می کنند که بسیار سبک است و جا به جایی آن آسان است. کفپوش تاتامی فدراسیونی را برای تمامی ورزشگاه های کوچ و سالن های تمرین نیز می توانید استفاده نمایید و اغلب ورزش ها مانند جودو، ژیمناستیک، تکواندو و تمرین ورزش های صبحگاهی از این تاتامی ها استفاده می کنند.

فروشنده بهترین کفپوش تاتامی رزمی

فروشنده بهترین کفپوش تاتامی رزمی انواع این کفپوش ها را می توانید در این سایت خریداری نمایید زیرا بهترین فروشنده این محصول در این سایت آن را با نازلترین قیمت به فروش می رساند.
کفپوش تاتامی رزمی را با بهترین مواد اولیه و با بهترین فناوری روز دنیا تولید کرده و در این سایت عرضه می دارند و هدف اصلی این مجموعه امنیت جان ورزشکاران عزیز می باشد و رضایتمندی از این محصول در درجه اول اهمیت برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید