خانه / تاتامی / قیمت مناسب کفپوش تاتامی اتاق کودک

قیمت مناسب کفپوش تاتامی اتاق کودک

کفپوش ها انواع بسیار گوناگونی دارند که یکی از آنها تاتامی می باشد و می توان برای بازی کودکان از آن استفاده نمود. قیمت مناسب کفپوش تاتامی اتاق کودک را می توان از طریق فروشندگان استعلام نمود و سپس به سفارش آن پرداخت. این محصول بسیار پر تقاضا بوده و همواره در بازار داخلی و خارجی از سوی مشتریان به صورت عمده خریداری می شود.

قیمت مناسب کفپوش تاتامی اتاق کودک

انواع مختلف کفپوش تاتامی اتاق کودک طرح حصیر

انواع مختلف کفپوش تاتامی اتاق کودک طرح حصیر کفپوش تاتامی اتاق کودک طرح حصیر انواع مختلفی دارد که در سایز و ضخامت های متنوع تولید می‌ شود. این کفپوش رنگ بندی بسیار متنوعی دارد که بسیار شاد و کودکانه می ‌باشند.

از مهمترین ویژگی های آن می توان به قابلیت شستشوی کفپوش اشاره کرد. با این وجود می ‌توان تمام آلودگی ها را از سطح آن پاک کرد و از سلامت کودک مطمئن شد. در تهیه این محصول از فوم بهداشتی استفاده شده که جنس بسیار نرمی دارد و انعطاف پذیر می باشد.

طراحی تاتامی به صورتی است که کاملا ایمن بوده و مطابق با استانداردهای جهانی تهیه شده است و هیچ آسیبی به کودک وارد نمی کند. دارای وزن بسیار سبک بوده و امکان حمل و جابجایی آن وجود دارد.

دارای سطح کاملا صاف و یکنواخت است و هیچ گونه ضایعات اضافی در آن وجود ندارد. طراحی آن به صورتی است که می ‌توان چندین تاتامی را در کنار یکدیگر با هم جفت نمود.

فروشنده بهترین کفپوش تاتامی اتاق کودک

فروشنده بهترین کفپوش تاتامی اتاق کودک خرید بهترین کفپوش تاتامی اتاق کودک به صورت عمده از روش های بسیار مناسب برای تمام افراد است که می ‌توانند به واسطه آن محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. در این روش دلالان و واسطه های فروش هیچ گونه دخالتی ندارند و در نتیجه می‌ توان محصولات را با قیمت تولید تهیه نمود.

به این منظور فروشنده کفپوش تاتامی در این محل موقعیتی را برای مشتریان به وجود آورده اند تا بتوانند با قیمت درب کارخانه محصولات را به صورت عمده و کلی تهیه کنند. جهت فروش این کالا برندهای بسیار متنوع دیده می شود که هر کدام از مواد اولیه مرغوب در تولیدات خود استفاده نموده اند.

در صورت خرید عمده می‌توان از شرایط ویژه و قیمت کفپوش تاتامی فوق ‌العاده‌ ای بهره مند شد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان به آن جلب شده است. این محصول به صورت کاملا اصل و اورجینال در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار داده می‌ شود و با تنوعی که دارد می‌ توانید به انتخاب هر کدام از آنها که دوست دارید دست بزنید. این کالا مصرف بسیار بالایی در بین مشتریان دارد و به همین دلیل به صورت انبوه در کارخانجات مربوطه تولید و عرضه می ‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک ۱۰ میل

تاتامی از انواع کفپوش می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده است. فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک 10 میل توسط بهترین برنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید