خانه / تخته شنا / قیمت عمده تخته شنا درجه یک در تهران

قیمت عمده تخته شنا درجه یک در تهران

تخته شنا چیست ابتدا باید بدانیم تخته شنا چیست و کاربرد و ویژگی های آن چگونه است؛ تخته شنا یکی از وسایل کاربردی برای تمرین و یادگیری و آموزش ورزش شنا می باشد که برای نگه داشتن بدن بر روی آب هنگام تمرین و یادگیری شناگران مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد.
تخته شنا درجه یک و باکیفیت این امکان را به شناگران می دهد تا بتوانند انواع حرکات ورزشی را در آب انجام دهند.

قیمت تخته شنا درجه یک به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند انواع مدل تخته شنا، اندازه و ابعاد تخته شنا و کیفیت تخته شنا که مدل های ساده و مواج آن در رنگ بندی های مختلف و از جنس های متفاوتی ساخته شده اند.

قیمت عمده تخته شنا درجه یک در تهران

خرید انواع تخته شنا در طرح و رنگ های مختلف

خرید انواع تخته شنا در طرح و رنگ های مختلفبا توجه به این که تخته های شنا اکثرا در استخر ها برای آموزش مورد استفاده قرار می گیرند بسیاری از افراد بر این باورند که تنها این وسیله کاربر استخری دارد اما نکته قابل توجه ای است که می توان از تخته شنا در دریا رودخانه و هر مکانی که بتوان شنا کرد استفاده نمود.

دو نوع تخته شنا از لحاظ ساخت و جنس وجود دارد:

  1. تخته شنا چوبی
  2. تخته شنا فومی

انواع تخته شنا در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارند، تخته شنا فومی برای آموزش افراد مبتدی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند همان طور که از نام تخته شنای فومی مشخص است جنس ساخته شده آن از فوم می باشد.
فوم باعث می شود تا تخته بر روی آب شناور شود و شناگر بتواند به راحتی بر روی آب شنا کند؛ این نوع تخته شنا، فوم استفاده شده در تخته با دیگر انواع فوم متفاوت است و به افزایش کارایی تخته شنا می افزاید.
تخته شنای چوبی از چوب ساخته شده اند و کاربرد های زیادی دارند معمولا برای ساخت این نوع تخته شنا از چوب های خاصی بهره می گیرند که هم چگالی کمتری داشته باشد و هم استحکام بالایی داشته باشند تا در اثر ظربات و فشار دچار شکستگی و ترک نشود.

یکی از کاربرد تخته شنا توسط افراد مبتدی ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در ایشان است معمولا مربیان شنا برای افزایش تمرکز شناگران در هنگام آموزش حرکاتی مانند شنای پروانه و یا شنای دلفینی و حتی شنای باله بهره گیری از این وسیله را برای شناگر ملزم می کنند.
در هنگام استفاده از تخته شنا سر ورزشکار همواره در بالای سطح آب قرار خواهد گرفت از این رو مربی مربوطه می تواند به آسانی در کنار فرد تهت آموزش حرکت نموده و در هنگام شنا وی را راهنمایی و نکات مهم آموزش را به وی انتقال دهد.

تخته شنا با شناور نگه داشتن ورزشکار بر روی آب علاوه بر کمک به یادگیری سریع و پیشرفت آموزش موجب افزایش اعتماد به نفس شناگر خواهد شد.
تمرین با تخته شنا این امکان را برای شناگران فراهم می سازد تا بتوانند به آسانی تمرکز تمرینی خود را بر روی حرکت اندام خود مانند پا ها، دست ها وعضلات شکم متمرکز کند.
برای خرید انواع تخته شنا پیشنهاد می شود به صورت عمده و بی واسطه اقدام نمایید زیرا به صورت عمده می توانید تعداد زیادی از تخته های شنا را خریداری کنید و از تخفیف های ویژه محصول بهره مند شوید، خرید به صورت بی واسطه این امکان را می دهد تا مصرف کننده به انواع مدل های تخته شنا دسترسی داشته باشد و این محصولات را با قیمت کمتری نسبت به سایر فروشگاه ها تهیه نماید.

فروشگاه عرضه لوازم ورزشی با کیفیت

تخته های شنا کاربرد های آموزشی فراوانی دارند که بیش تر در کلاس های شنا برای یادگیری نحوه حفظ کنترل، تعادل و شناور بودن بر روی آب توسط شنا گران مبتدی مورد استفاده قرار می گیرند.
از ویژگی های بارز تخته شنا می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالای تخته شنا در برابر آب و عدم غرق شدن در آب
  • بر خورداری از دستگیره جهت استفاده راحت شناگران
  • قطر استاندارد جهت افزایش قابلیت شناوری بالا در آب
  • دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه ها در آب و موج ها
  • مقاوم در برابر مواد بهداشتی موجود در استخر مانند کلر و در آب دریا هم چون نمک و سایر مواد
  • سبک و قابل حمل بودن

وسایل شنا شامل تخته های شنا، کلاه شنا، بینی گیر، لباس شنا و سایر لوازم مخصوص شنا می باشد.
فروش وسایل شنا در فروشگاه های لوازم ورزشی انجام می شود، در این فروشگاه ها انواع لوازم شنا و لوازم ورزشی با کیفیت عرضه می گردند و خریداران می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

وارد کننده انواع وسایل شنا درجه یک در کشور

وارد کننده انواع وسایل شنا درجه یک در کشورانواع وسایل شنای درجه یک در تهران یافت می شود این وسایل شنا با بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته و به بازار عرضه می گردند؛ برای خرید تخته شنا چوبی و فومی درجه یک با ما در ارتباط باشید.

ایران یکی از کشور های وارد کننده لوازم ورزشی در جهان است؛ انواع وسایل شنا و لوازم ورزشی با کیفیت به کشور وارد می شوند.
این محصولات از کشور های چین، ژاپن، هند، اندونزی، فنلاند، کره جنوبی و امارات به کشور وارد می شوند؛ برای خرید انواع وسایل شنا به صورت عمده و خرده دو روش وجود دارد مستقیم و غیر مستقیم که بهترین و مناسب ترین خرید به صورت اینترنتی و آنلاین صورت می پذیرد.

قیمت بهترین تخته شنا فومی مرغوب و درجه یک

معمولا تخته های شنا در ابعاد و رنگ بندی های متفاوت طراحی می شوند این تخته ها در طول ۴۰ و عرض ۲۵ سانتی متر و قطر ۳ سانتی متر ساخته می شوند.
تخته های شنا جنس های مختلفی دارند از جمله فوم که قابلیت انعطاف پذیر با مقدار چگالی استاندارد قابلیت شناور بودن تخته بر روی آب را تشدید می کند.
البته تخته های شنا در ابعاد و ساختار های دیگری نیز تولید می شوند اما نکته حائز اهمیت در کیفیت جنس و مواد بکار رفته در ساخت تخته شنا و قابلیت شناور بودن در روی آب خلاصه می شود.

برای پی بردن به قیمت تخته شنا فومی مرغوب و درجه یک باید به نکاتی از جمله جنس، طراحی، رنگ، ابعاد و اندازه آن توجه کرد هر چه تخته شنا از کیفیت بهتری بر خوردار باشد قیمت بیش تری خواهد داشت.
بیش ترین کاربرد تخته شنا ها در استخر و دریا می باشد، تخته شنا استخر معمولا از جنس فوم ساخته می شوند زیرا مناسب افراد مبتدی است اما تخته های چوبی اغلب برای استفاده در دریا و رودخانه ها مورد استفده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید