خانه / مت یوگا / قیمت خرید عمده مت یوگا باکیفیت در تهران

قیمت خرید عمده مت یوگا باکیفیت در تهران

زندگی شهری امروزی مردم را دچار افسردگی و بیماری های روحی و روانی کرده است.

به همین علت عده ای از مردم اعتقاد دارند که با انجام حرکات کششی و تعادلی ورزش یوگا می توانند در برابر این بیماری ها مقاومت کنند. مثل هر ورزش دیگر این ورزش نیز لوازم و تجهیزاتی را لازم دارد از جمله مت یا زیرانداز یوگا که به صورت گسترده ای در حال تولید بوده و قیمت عمده مت یوگا به همین علت در حال کاهش می باشد.

قیمت خرید عمده مت یوگا باکیفیت در تهران

فروش عمده مت یوگا به صورت مستقیم از بازار

فروش عمده مت یوگا به صورت مستقیم از بازارمت های یوگا با توجه به جنسی که از آن ساخته شده اند اندازه قیمتی متفاوتی دارند.  بطور کلی مت های یوگا موجود در بازار از نظر جنس به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • مت یوگا  PVC  : پلی وینل کلرید را میتوان از بهترین زیراندازهای یوگا دانست زیرا این جنس در مت باعث ایجاد چسبندگی و راحتی زیادی خواهد گردید. همچنین با توجه به اینکه این ماده عرق بدن را به خود جذب نمیکند پس احتمال آلودگی آن به میکروب ها و ویروس ها بسیار اندک است. همچنین  مت از جنس پی وی سی جزء مت های ارزان قیمت بازار است ولی این ماده  در طبیعت تجزیه نمی شود و استفاده از آن باعث آسیب به محیط زیست خواهد شد همچنین به علت جذب نکردن عرق بعد از یک تمرین سخت سطح آن لیز شده و دیگر چسبندگی لازم را نخواهد داشت.
  • مت یوگا  PTE  : این ماده با نام الاستومر ترموپلاستی  یک ماده ساخت دست بشر می باشد که از پلیمرهای لاستیکی و پلاستیکی ساخته شده است. این ماده دوام و استحکام پی وی سی را ندارد اما در طبیعت تقریبا” تجزیه پذیر است و می تواند دارای چسبندگی خوبی برای حرکت های یوگا باشد.
  • مت یوگا فوم : این ماده در طبیعت کاملا” تجزیه پذیر است و از نظر عملکرد بسیار شبیه به ویژگی های پی وی سی عمل می کند ولی در ساختمان خود دارای ماده لاتکس است که می تواند بعضی وقت ها برای استفاده کننده ایجاد حساسیت نماید.
  • مت یوگا لاستیکی : این مدل هم بسیار پر کاربرد بوده و دوست دار محیط زیست است اما همچون مت های فوم گاهی وقت ها در استفاده کننده ایجاد حساسیت می نمایند.
  • مت پارچه ای یا مت نخی : این نوع از اولین انواع زیراندازهای یوگا بوده اند و به سبب نازکی می بایست بر روی یک تشک نرم دیگر قرار داده شوند. مت نخی عرق را جذب کرده و مستعد آلودگی با میکروب ها و ویروس ها است اما  سطح آن همیشه چسبندگی خوبی را دارا می باشد.

در هر صورت توجه کنید که این زیر انداز ها هر کدام دارای قیمت و کیفیت ویژه ای هستند که مصرف کننده با توجه به آنها میتواند اقدام به خرید مت یوگای مورد نظر خود نماید. 

مت های یوگا را در انواع مختلف و در طرح های گوناگون می توانید از سایت فروش مت یوگا به صورت تکی یا عمده خریداری نموده و اطمینان نمایید که بدین ترتیب بهترین و ارزان ترین نوع زیر انداز یوگا را خریداری نموده اید.

پخش عمده انواع زیرانداز یوگا

  با گسترش روز افزون ورزش یوگا در بین مردم و افزایش نیاز به لوازم و تجهیزات انجام تمرینات این ورزش تولیدکنندگان لوازم  یوگا و برند های مطرح فروشنده لوازم ورزشی اقدام به تولید انبوه و پخش عمده انواع مت یوگا در بازار نموده اند. این زیرانداز ها برای استفاده بهینه و کاربردی میباید دارای خصوصیات ویژه ای باشند که عبارتند از :

  • اندازه و ابعاد : زیرانداز های یوگا  باید مطابق با ابعاد بدن استفاده کننده انتخاب شوند تا در هنگام اجرای تمرین ها بدن از سطح زیرانداز بیرون نزند. در خرید مت  یوگا  دقت نمایید که باید زیرانداز شما حدود ۱۵ سانتیمتر از هر طرف بزرگتر از ابعاد بدنتان باشد تا به درستی روی آن قرار گیرید.
  • ضخامت مت یوگا : یکی از ویژگی های مهم در انتخاب زیرانداز یوگا توجه به ضخامت آن است زیرا نازک بودن آن باعث ایجاد درد و آسیب در زانو ها و آرنج می گردد و همچنین اگر این زیرانداز ضخیم باشند نیز باعث عدم تعادل در هنگام اجرای بعضی از حرکات یوگا خواهد گردید. همچنین ضخیم بودن زیرانداز موجب می گردد که وزن و اندازه آن زیاد شده و حمل و نقلش نیز مشکل شود. بطور کلی زیراندازها را با ضخامت های ۹ ، ۶ و ۳ میلیمتر درست می کنند که مطلوب ترین ضخامت برای اجرای حرکات یوگا ضخامت ۶ میلیمتری می باشد.
  • چسبندگی مت یوگا : برای اجرای درست و کامل حرکات ورزش یوگا خرید یک زیرانداز با چسبندگی بالا کمک بسیار مهمی در اجرا  حرکات تعادلی یوگا می باشد. در بین انواع مت ها بهترین جنس برای ایجاد چسبندگی با کف ، زیراندازهای با جنس پی وی سی هستند 

مجموع این خصوصیات به خریدار مت یوگا ارزان این امکان را میدهد که بتوانند با صرف هزینه کمتر بهترین انتخاب را برای خریداری زیرانداز کاربردی برای انجام درست حرکات یوگا انجام دهند.

تولید کنندگان نیز با در نظر گرفتن همین خصوصیات مختلف ، انواع زیرانداز ها را تولید نموده اند تا خریدار بتواند با توجه به بودجه ریالی خود یکی را انتخاب کرده و خریداری نماید. مصرف کنندگان میتوانند با ورود به سایت پخش عمده انواع زیرانداز یوگا و آشنایی با طرح ها و جنس های مختلف آنها اقدام به خرید یک مت یوگا کرده و سپس با رفتن به درگاه فروش آنلاین فروش مت یوگا طرح دار یا ساده با پرداخت مبلغ،  زیرانداز مورد نظرش را خریداری  کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه مت یوگا به صورت عمده و جزئی

فروشگاه مت یوگا به صورت عمده و جزئیتولید کننده های مت های یوگا همینک با تولید انواع مختلف این زیراندازها از نظر جنس ساخت و خصوصیات آنها در کارگاه های معتبر تولید لوازم ورزشی کشور تمامی نیاز بازار مصرف این وسیله را به صورت جزئی و عمده برطرف نموده اند.  همچنین با تولید زیراندازهای با کیفیت در ابعاد و طرح های متفاوت در مقابل برند های مطرح جهانی تولید کننده لوازم ورزشی برای خود و ایران اعتبار لازم را کسب نموده و تولید های مرغوب خود را در بازار های صادراتی عرضه کرده و به فروش می رسانند.

فروشنده مت یوگا و لوازم ورزشی در تهران

مانند هر کالای دیگری تهران به عنوان پایتخت کشور و یک شهر شلوغ در خرید و فروش لوازم ورزشی یوگا و خصوصا” زیرانداز یوگا به عنوان بازار خوب و پر حجم فروش مطرح است و لذا مصرف کننده ها برای انجام خرید خود در تهران می توانند به سادگی با ورود به سایت فروش مت یوگا و لوازم ورزشی و با دیدن تمامی طرح های موجود از زیرانداز ها و بررسی کیفیت و قیمت آنها اقدام به انتخاب و خرید بهترین زیرانداز با ارزان ترین قیمت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

عرضه کننده مت یوگا

عرضه کننده مت یوگا مرغوب

این مرکز فروش عرضه کننده مت یوگا در رنگ و طرح های متنوع می باشد …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید