خانه / تاتامی / قیمت انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

قیمت انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

مواد رویه کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک از مخمل فوق العاده نرم و کوتاه می باشد و به وسیله مواد اسفنجی پر شده است.این کفپوش ها دارای لکه های پلاستیکی ضد لغزش در پایین بوده، ضخامتی حدود ۲ سانتی متر دارند و هنگام لمس بسیار نرم و راحت هستند. قیمت کفپوش تاتامی را می توانید به صورت روزانه در سابت مشاهده نمایید.

قیمت انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

نحوه تولید کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

نحوه تولید کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک هنگام طراحی یک منطقه بازی برای کودکان ، ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. اما شما نمی توانید رنگ و طرح را فراموش کنید. در بسیاری از موارد ، خانواده ها تصمیم می گیرند اتاق بازی کودکان را در زیرزمین قرار دهند. زیرزمین ها به طور کلی در فضای زندگی شما قرار ندارند ، زیرا در بیشتر شرایط اسباب بازی های پراکنده ، چوب های چسب و پروژه های هنری را از زیر پا دور نمی کند. همچنین به عنوان روشی برای جلوگیری از سر و صدا به کار می رود زیرا دویدن و پریدن از سطح بالای خانه می تواند کل خانه را تکان دهد. موسیقی، فیلم و تلویزیون کودکان گرچه می توانند برای رشد یادگیری و سرگرمی آنها مفید باشند.

ماده اصلی تولید تاتامی از مخلوط کردن ماده eva و رنگ در پروسه ای است به مدت یک ساعت و توسط میکسر صنعتی انجام می شود، به دست می آید. پس از این مرحله مخلوط بدست آمده را در داخل دستگاه نورد می ریزند تا این دستگاه مخلوط را به رول تبدیل کند. برای اینکه محصول نهایی یمک تاتامی بودن شکاف و یکدست باشد نیاز است تا این مرحله چندین بار بین قلتک هایی با دماهای سرد و گرم تکرار شود. شرکت ما با داشتن کادری مجرب و دستگاه هایی مدرن یکی از بزرگترین تولیدی های تاتمی در ایران می باشد. ما همواره سعی داریم تا کیفیت تولیدات خود در بالاترین سطح استاندارد حفظ کنیم. در حال حاضر با افزایش ظرفیت تولیدات توانسته ایم قسمت زیادی از نیاز کشور را بر طرف کنیم.

فروش انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

فروش انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک فروش کفپوش تاتامی تولیدی گروه ما علاوه بر نمایندگی ها در سرارسر کشور به صورت اینترنتی هم انجام می شود. با مراجعه به سایت ما تمامی محصولات را در این فروشگاه مشاهده کنید. تمامی مشخصات محصولات به همراه عکس آن موجود می باشد و شما می توانید بین آنها مقایسه نیز انجام دهید و در نهایت خرید خود را از طریق درگاه های امن پرداختی انجام دهید.

فروشندگان ما پیگیر خرید شما می باشند و آن را در کمترین زمان ممکن به دست شما می رساند. دیگر نیازی نیست که برای خریدن محصول مورد نظر خود وقت و هزینه زیادی صرف کنید. ما در اینجا تلاش می‌کنیم تا با حدف واسطه ها در کنار حفظ کیفیت محصولات باعث پایین آمدن قیمت نهایی تولیدات شویم. رضایت مشتریان ما گواهی معتبری بر اصالت و کیفیت محصولات تولید شده در گروه ما است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک ۱۰ میل

تاتامی از انواع کفپوش می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده است. فروشگاه انواع کفپوش تاتامی کودک 10 میل توسط بهترین برنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید