خانه / تاتامی / سایت فروش اینترنتی تاتامی

سایت فروش اینترنتی تاتامی

سایت فروش اینترنتی تاتامی علاوه بر فروش حضوری، سایت و فروشگاه های اینترنتی ساخته اند تا راحت تر و در حجم بیشتر بتوانند محصولات خود را بفروشند.

سایت فروش اینترنتی تاتامی

سایت فروش اینترنتی تاتامی

خرید و فروش کفپوش تاتامی به راحتی از طریق اینترنت امکان پذیر خواهد بود. فقط کافی است که درباره شرکت و سایت مربوطه تحقیق به عمل آورید و پس از سنجیدن همه جوانب تاتامی خود را از طریق اینترنت تهیه کنید.قطعا نباید از یاد ببرید که تاتامی خریداری شده باید کلیه خصوصیات استاندارد را داشته باشد تا خدایی نکرده باعث ایجاد آسیب دیدگی نگردد.

قیمت تاتامی در فروشگاه های اینترنتی

قیمت تاتامی با توجه به کیفیت، ابعاد و ضخامتش متفاوت است.اما به صورت حدودی معمولا تاتامی در ابعاد یک متر در یک متر و با ضخامت ۲۰ میلی متر حدود ۵۵ هزار تومان می باشد و با افزایش ضخامت تا ۴۰ میلی متر، قیمت تاتامی نیز تا ۸۵ هزار تومان افزایش می یابد.

در تاتامی های با ابعاد پنجاه سانتی متر در پنجاه سانتی متر، قیمت از ۴۵ هزار تومان شروع می شود و تا ۷۵ هزار تومان نیز قیمت گذاری شده است.

خصوصیات تاتامی با کیفیت

کیفیت تاتامی بسیار مهم است. در صورت عدم کیفیت می تواند آسیب جدی به ورزشکاران یا کودکان وارد کند. در زیر به چند مورد از خصوصیات تاتامی با کیفیت اشاره شده است

داشتن قابلیت ارتجاعی برای جلوگیری از آسیب دیدن
ضد آب بودن و عدم آسیب پذیری در برابر شست و شو
بسیار نرم و انعطاف پذیر
عمر و ماندگاری طولانی
وزن سبک و راحتی در حمل
عدم تغییر رنگ و تغییر سایز در هنگام شست و شو
عدم وجود سطوح زبر و خراش دهنده بر روی آن ها
طراحی پازلی شکل و نصب راحت آن
عدم سفتی یا نازکی زیاد

لازم به ذکر است در صورت انبار کردن تاتامی باید در نظر داشت که حتما فضای انبار باید کاملا خشک و دمای محیط در حالت متعادل باشد. در غیر این صورت آسیب های جدی مانند تغییر سایز برای تاتامی به وجود می آید.

جنس تاتامی چیست؟

سایت فروش اینترنتی تاتامی

تاتامی از جنس eva ساخته می شود. این مواد با یک محلول دیگر ترکیب شده و پس از ایجاد فعالیت شیمیایی به شکل مایع تبدیل می شود و هنگام ترکیب با هوای آزاد متورم شده و تبدیل به تاتامی می شود. به دلیل همین تراکم زیاد است که تاتامی معمولا در برابر تغییر شکل و تغییر سایز بسیار مقاوم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی

مطلب پیشنهادی

فروشگاه محصولات تشک تاتامی

تشک تاتامی یکی از با کیفیت ترین تشک هایی است که امروزه به بازار عرضه می‌شود و در ابعاد گوناگون و استاندارد شده می باشد و همه افراد می‌توانند، از نمونه استفاده ک

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید