خانه / کفپوش گرانولی / خریداران انواع مدل کفپوش گرانولی ارزان

خریداران انواع مدل کفپوش گرانولی ارزان

کفپوش های گرانولی در انواع و اقسام مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند این کفپوش ها برای پارک ها، لابی ها، ورودی اماکن تجاری و اداری و سالن های ورزشی و بدنسازی کاربرد دارد.
خریداران کفپوش گرانولی در هنگام خرید محصول باید به کیفیت و مرغوبیت کالا توجه ویژه ای داشته باشند تا بهترین نوع این محصول را انتخاب و خرید کنند.خریداران انواع مدل کفپوش گرانولی ارزان

تولید کفپوش گرانولی در شرکت بازرگانی تابان

تولید کفپوش گرانولی در شرکت بازرگانی تابانشرکت بازرگانی تابان انواع کفپوش های گرانولی را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار فروش می کند از این رو با استفاده از بهترین ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته نسبت به تولید کفپوش های گرانولی پرداخته اند.
کفپوش های گرانولی با نام های دیگر نیز شناخته می شوند، نام دیگر کفپوش های گرانولی، کفپوش پارکی می باشد از این جهت این نام را بر روی کفپوش های گرانولی گذاشته اند که بیشتر برای پوشش محیط های پارک استفاده می گردد این نوع از کفپوش ها از پودر پلاستیک درجه یک و با کیفیت منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در رنگ ها و ضخامت های گوناگون ساخته می شوند.
این کفپوش ها در ضخامت های مختلف و در انواع متفاوت تولید می شوند؛ در زیر به دو نوع از انواع کفپوش های گرانولی اشاره کرده ایم:

  1. کفپوش های ساده
  2. کفپوش های شیار دار

همچنین این کفپوش ها در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند معمولا در سایز های ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر مربع و ۵۰*۵۰ سانتی متر مربع وجود دارند.
هر یک از انواع کفپوش های گرانولی دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی می باشند به طور مثال کفپوش های شیار دار یا پایه دار برای مناطقی که بارندگی زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند تا از پوسیدگی کفپوش ها جلوگیری شود.

کفپوش های گرانولی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و مدت زمان پخت مناسب به هیچ وجه ریزش گرانول نداشته و به مرور زمان شکسته یا در اثر سرما و گرما لبه های آن بلند نمی شود.
برای نصب کفپوش های گرانولی به افراد ماهر و مجرب نیاز است تا به دو روش چسب کردن و پیچ کردن کفپوش به درستی در جای خود قرار گیرند و با مرور زمان دچار آسیب دیدگی نشوند.
در نصب کفپوش های گرانولی با چسب تایل ها یا رول های کفپوش با استفاده از چسب ها مخصوص صنعتی به کف زمین چسبانده می شوند، در این روش کفپوش گرانولی به هیچ عنوان جابجایی نخواهد داشت و بسیار با دوام است.
اما اگر کفپوش را بدون استفاده از چسب نصب کنید باید تایل های کفپوش را کنار هم قرار داده و سپس آن ها را با استفاده از پیچ و مهره به هم ببندید، همچنین در زیر کفپوش های گرانولی راه های تعبیه شده اند تا آب و بقیه مواد را خارج نمایند.
تولید کفپوش گرانولی تابان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا در بین مصرف کنندگان از استقبال بی نظیری برخوردار است و سالانه تعداد زیادی از انواع آن تولید و به مصرف کنندگان عزیز توزیع می شود.

فروش انواع کفپوش در ابعاد و ضخامت های مختلف

همان طور که گفته شد کفپوش ها دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی هستند، ضخامت کفپوش ها می تواند ۱۰، ۲۰، ۲۵،۳۰،۴۰ میلی متر باشد.
کفپوش های گرانولی مقاومت و استحکام بالا در برابر سایش بر اثر رفت و آمد و همچنین ماندگاری رنگ آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید را دارا می باشد؛ بنابراین عفر مفید این گونه کفپوش ها بیش از ۳ سال خواهد بود.
کفپوش های گرانولی برای پوشش دهی کف حیاط مهد کودک ها، پارک ها، فضاهای باز، محیط های صنعتی و کارخانه ها بسیار مناسب هستند همچنین می توان از این نوع کفپوش ها برای پوشش دهی کف پشت بام ها به عنوان عایق در برابر باران و شرایط آب و هوایی کمک گرفت.
انواع کفپوش های گرانولی در مدل ها و ابعاد زیر در دسترس هستند.

  • ۲۰ میلی متری ساده
  • ۲۵ میلی متری ساده
  • ۳۰ میلی متری تخت
  • ۳۰ میلی متری شیار دار
  • ۴۳ میلی متری تخت
  • ۴۳ میلی متری پایه دار
  • ۶۰ میلی متری تخت

قیمت کفپوش پارکی به عوامل متعددی مثل کیفیت و جنس آن، ابعاد و سایز های آن، ضخامت کفپوش، مدل آن و نحوه نصب آن در محل بستگی دارد.
یکی از ویژگی های کفپوش های گرانولی شرکت تابان نصب آسان و راحت آن می باشد البته نصب کفپوش های گرانولی تابان رایگان است و نصب آن را به افراد مجرب و ماهر بسپارید.

خرید کفپوش گرانولی با بهترین کیفیت

خرید کفپوش گرانولی با بهترین کیفیتیکی از مزایای کفپوش های گرانولی استفاده آن در باشگاه های ورزشی می باشد به طوری که می توان برای پوشش دهی کف باشگاه و سالن از آن استفاده کرد.
برای خرید کفپوش صنعتی لاستیکی باید به نکات مهمی توجه کرد؛ کفپوش نباید به راحتی شکسته شود، ابعاد آن ۱۰۰ درصد مفید باشد، رنگ کفپوش لاستیکی مرده یا کدر نباشد، ریزش گرانولی و مواد سازنده نداشته باشد و ضخامت آن یکدست و منظم باشد.
کفپوش گرانولی تابان در برابر نور خورشید و اشعه UV بسیار مقاوم و بادوام هستند و بعد از استفاده در مناطق سر یاز و در معرض اشعه یو وی و نور خورشید مقاوم بوده و پس از چند سال استفاده تغییر رنگ و اندازه یا تغییر شکل نخواهند داشت.
یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید استاندارد ضربه گیری کفپوش می باشد و استاندارد های مختلف در زمینه ایمنی را دارا باشد.
کفپوش های گرانولی در رنگ های سبز یشمی، سبز بنتون، قرمز اخرایی، طوسی، سرمه ای، آبی کاربنی، کرم، مشکی و زرد قابل دسترس هستند.

قیمت کفپوش گرانولی با نصب استاندارد

کفپوش های گرانولی از لحاظ نصب به دو گروه تقسیم می شوند کفپوش گرانولی تایل دار و کفپوش های گرانولی رول دار که برای نصب کفپوش های گرانولی تیل دار نصب راحت تری دارند.
برای نصب کفپوش های گرانولی دو روش وجود دارد و پیشنهاد می شود که از افراد مجرب و ماهر استفاده کنید تا به خوبی کفپوش در جای خود قرار بگیرد و دچار خرابی نشود.
می توان کفپوش ها را با چسب های مخصوص نصب کرد، برای این روش نیاز است از افراد مجرب کمک بگیرید.
همچنین کف پوش ها دارای تایل های مخصوص نصب هستند که با استفاده از پیچ در جای مناسب خود قرار می گیرند.
همان طور که می دانید این کفپوش ها مناسب برای پوشش دهی کف باشگاه های بدنسازی می باشد؛کفپوش باشگاه بدنسازی از ضربه در هنگام ورزش جلوگیری می کند و به ایمنی و سلامت ورزشکاران کمک می کند.
قیمت کفپوش گرانولی با نصب استاندارد در شرکت تابان به صورت رایگان صورت می پذیرد برای ارتباط با شرکت به شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

شرکت پخش کفپوش گرانولی رولی ارزان

کفپوش ها از جمله وسایل و تجهیزات ضروری برای استفاده در مکان ها و محیط های مختلف هستند که در انواع جنس ها و مدل ها تولید می شوند.کفپوش گرانولی رولی جزو بهترین و

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید