خانه / کفپوش تاتامی / تولید کننده انواع کفپوش تاتامی ۵۰ میل

تولید کننده انواع کفپوش تاتامی ۵۰ میل

کفپوش تاتامی ۵۰ میل نوعی از زیرانداز محسوب می شود که دارای جنسی نرم و انعطاف پذیر است از این کفپوش ها در محیط های ورزشی و غیر ورزشی استفاده می کنند که کیفیتی عالی دارند و بسیار هم مقاوم می باشند.

تولید کننده کفپوش تاتامی آنها را با استفاده از مواد اولیه درجه یک در رنگ های متنوع تولید می کند که از نظر ارتفاع و میزان نرمی دارای استاندارد می باشند سپس برای استفاده به بازار عرضه می کند.

تولید کننده انواع کفپوش تاتامی 50 میل

رنگ های جدید کفپوش تاتامی ۵۰ میل

رنگ های جدید کفپوش تاتامی 50 میل کفپوش های تاتامی ۵۰ میل را در رنگ های متنوعی همچون آبی، زرد، سبز، قرمز، مشکی، قهوه ای و سایر رنگ های سفارشی تولید می کنند که همه این رنگها را می توان در بازار مشاهده کرد.

از قرار گرفتن رنگهای متنوع این کفپوش ها در کنار هم محیط بسیار زیبایی به وجود می آید و یک اندازه بودن آنها نیز باعث می شود که نظم بسیار بهتری داشته باشند. معمولا از این کفپوش ها در محیط هایی استفاده می کنند که خطر افتادن برای اشخاص وجود دارد مثلا از آنها در محیط ها و سالن های ورزشی یا در اتاق کودک به فراوانی استفاده می کنند.

کیفیت و نرمی کفپوش تاتامی به حدی است که اگر فردی از ارتفاع سه یا چهار متری بر روی سطح آنها بیفتد قطعا هیچ صدمه ای به او وارد نمی شود و از شکستگی استخوان جلوگیری می کند. جنس آنها ضد آب می باشد به همین دلیل خیلی راحت می توان آنها را شست بدون اینکه دچار پوسیدگی شوند.

کفپوش تاتامی استحکام بالایی در برابر عوامل مختلف و ضربات دارد و افزون بر این دارای وزن بسیار کمی هم هست به همین دلیل امکان جابجایی آنها هم وجود دارد به این ترتیب می توان از آنها در محیط های مختلف از آنها استفاده کرد. کیفیت عالی این کفپوش های تاتامی در رنگبندی های متنوع آن یکسان می باشد و از همه نظر دارای استاندارد لازم هستند.

فروش استثنایی کفپوش تاتامی ۵۰ میل

فروش استثنایی کفپوش تاتامی 50 میل فروش کفپوش تاتامی با قیمتی استثنایی نیز از سوی تولیدی های آنها انجام می گیرد که در این صورت می توان کفپوش را در کیفیت عالی به صورت مستقیم با پرداخت هزینه کمتری تهیه کرد. استفاده از این کفپوش ها بسیار زیاد است به همین دلیل به میزان کافی توزیع می گردند که فروشندگان برای جذب مشتری آنها را با قیمتی مناسب می فروشند.

فروش استثنایی کفپوش در تعداد عمده انجام می شود و با وجود روشهای مختلف فروش آن می توان انواع کفپوش ۵۰ میل را از نقاط مختلف تهیه کرد. این کفپوشها در تمام طول سال در دسترس می باشند و فروش آنها از سوی مراکز فروشنده بدون محدودیت انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید