خانه / کفپوش تاتامی / بازار فروش کفپوش تاتامی طرح دار مهدکودک

بازار فروش کفپوش تاتامی طرح دار مهدکودک

کفپوش تاتامی یکی از پرفروش ترین کفپوش های موجود در بازار است. این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و به دلیل ایمنی بسیار بالایی که دارد به عنوان کفپوش در مهدکودک استفاده می شود. بازار فروش کفپوش تاتامی طرح دار مهدکودک در داخل کشور فعال می باشد.

در این بازار محصولات متنوع با مدل های گوناگون وجود دارد که فرصت خرید برای خریداران عمده به سادگی فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کفپوش ما را در ادامه دنبال کنید. 

بازار فروش کفپوش تاتامی طرح دار مهدکودک

معرفی انواع مختلف کفپوش از نظر کاربرد

معرفی انواع مختلف کفپوش از نظر کاربرد کفپوش همانطور که از اسم آن نیز مشخص است به محصولی گفته می شود که در کف ساختمان قرار می گیرد. از آن جهت که تعویض این محصول امری بسیار سخت است در هنگام خرید آن لازم است دقت ویژه ای شده  و با توجه به مکان مورد نظر بهترین و مرغوب ترین نوع کفپوش برای خرید انتخاب شود. انواع کفپوش از نظر کاربرد آن شامل موارد زیر است. 

کفپوش سرامیکی

این محصول یکی از مقاوم ترین و سخت ترین کفپوش های مومود در بازار است. میزان مقاومت آن در برابر سرما و گرما به اندازه ای بالا است که بر اثر گذشت زمان های طولانی نیز هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود. این نوع کفپوش برای استفاده در کف ساختمان های مختلف اداری، مسکونی، تجاری و..‌ مورد استفاده می باشد. 

کفپوش موزائیکی

برای استفاده از این محصول ابتدا سطح زیر آن با استفاده از ملات آماده کرده و سپس کفپوش را بر روی آن قرار می دهند. این محصول برای استفاده در حیاط دارای کاربرد گسترده ای است. 

کفپوش pvc

این محصول مقاومت بسیار زیادی از خود در برابر عواملی همچون رطوبت های شدید از خود نشان می دهد به همین خاطر در مکان های همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… که به نسبت قسمت های دیگر ساختمان دارای رطوبت بیشتری است استفاده می شود. 

کفپوش تاتامی مهدکودک

این محصول برای استفاده در کف مهد کودک ها کاربرد دارد. نرم و انعطاف پذیر بودن، ضد حساسیت، مناسب از لحاظ بهداشتی تنها برخی از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود که آن را برای استفاده در مهد کودک ها مناسب نموده است. 

خرید کفپوش تاتامی طرح دار با بهترین کیفیت

خرید کفپوش تاتامی طرح دار با بهترین کیفیت انواع کفپوش تاتامی باکیفیت  طرح دار پس از تولید آن توسط مراکز فروش به صورت حضوری و آنلاین عرضه می شود. در صورتی که می خواهید بهترین نوع این کفپوش که بسیار زیبا و مقاوم می باشد خریداری کنید می توانید از طریق این سایت ابتدا محصولات متنوع را مشاهده کرده و سپس خریدتان را انجام دهید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

درباره ی akbari

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی 25 میل یکی از پر فروش ترین نوع کفپوش موجود در بازار فروش انواع کفپوش است. نوع کفپوش به خاطر ویژگی‌ خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام Call Now Buttonتماس بگیرید